جانشین ستاد کرونای استان قزوین

ورود میهمان خارجی به استان قزوین ممنوع است/ مصاحبه رسانه ها با افراد غیر مسئول ممنوع!

۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۵:۰۴:۰۲
کد خبر: ۱۱۷۳۱۰۷
ورود میهمان خارجی به استان قزوین ممنوع است/ مصاحبه رسانه ها با افراد غیر مسئول ممنوع!
جانشین ستاد کرونای استان قزوین گفت: پذیرش میهمان و کارشناس خارجی از کشورهای هند، آفریقای جنوبی، پاکستان و افغانستان در قزوین ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی در جلسه ستاد کرونای استان که ظهر شنبه در محوطه باز استانداری قزوین برگزار شد اظهارداشت: برای تزریق واکسن هماهنگی شده و فرهنگیان بالای ۶۵ سال از طریق درمانگاه فرهنگیان، والدین شهدا در درمانگاه بنیاد شهید، سالمندان تحت پوشش تامین اجتماعی در درمانگاههای این سازمان، سالمندان نظامی در درمانگاه لشکر 16 زرهی، گروه سنی بالای  65 بسیج و سپاه در درمانگاه های این نهاد و بقیه افراد در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی واکسینه خواهند شد.

وی بیان کرد: ‌این کار در راستای استفاده از ظرفیت همه دستگاهها و تسریع در کار انحام شده و همه دستگاهها اعلام آمادگی کردند و هیچ کمبودی در این زمینه نداریم.

123456

حبیبی تصریح کرد: در نشست کشوری ستاد کرونا مقرر شد بانکها در ۱۰ روز آینده از هر گونه اقدام برای برگشت زدن چک هاخودداری کنند.

جانشین ستاد کرونای استان قزوین اظهارداشت: همچنین رسانه ها لازم است از انعکاس اخبار مربوط به کرونا با افراد غیر مسئول جدا خودداری کنند زیرا دادن آمار غلط موجب تشویش اذهان عمومی شده و رسانه های بیگانه از آن سوء استفاده می کنند.

وی بیان کرد: ما با اطلاع رسانی شفاف و دقیق همراه هستیم و امروز بخش زیادی از خبرهای رسانه های استانی مربوط به کروناست اما لازم است از سوی اداره ارشاد بر نحوه فعالیت رسانه ها کنترل و نظارت بیشتری شود تا هر خبری که سندیت ندارد منتشر نشود.

حبیبی گفت: از ۳۰ فروردین تا ۵  اردیبهشت بیش از  ۵۶۸۱ بازدید توسط شبکه بهداشت صورت گرفت و ۳۸۵ مورد از اصناف متخلف پلمب شدند اما در 385 مورد بازدید از سوی اصناف و سازمان صمت فقط 4 پلمب داشتیم که به نظر می رسد سخت گیری لازم صورت نگرفته است.

جلسه کرونما 33

وی اظهارداشت: تردد شبانه خودروها از  ۲۳ رمضان ازساعت ۲۱  اجرا می شود و پلیس راهور اطلاع رسانی کند تا این محدودیت  بیشتر شده و هر خودرویی که دوبار تخلف شبانه داشته باشد به پارکینگ منتقل شود.

حبیبی گفت: همچنین از این پس نظارت بر مطب ها تشدید می شود و پذیرش میهمان خارجی در هتل ها منوط به تایید دانشگاه پزشکی است و پذیرش میهمان خارجی از کشورهای هند، آفریقا، پاکستان و افغانستان تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز