معاون سیاسی امنیتی استانداری قزروین:

انتخابات شوراها در قزوین تمام الکترونیکی است/ مردم شگفتی ساز شوند

۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۳:۲۷:۳۹
کد خبر: ۱۱۷۴۰۶۶
انتخابات شوراها در قزوین تمام الکترونیکی است/ مردم شگفتی ساز شوند
معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: با اقدامات انجام شده و بسترسازی مناسب انتخاباتد شوراای شهر قزوین به صورت تمام الکترونیکی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی در شانزدهمین جلسه ستاد انتخابات که ظهر دوشنبه در محوطه باز استانداری قزوین برگزار شد اظهارداشت: با اقدامات انجام شده امیدواریم حضور گسترده مردم در انتخابات شکل گیرد و باردیگر شاهد شگفتی ساز شدن مردم در این رویداد مهم باشیم.

وی بیان کرد: شمارش معکوس انتخابات در کشور و استان آغاز شده و ۴۵ روز به این رویداد سرنوشت ساز باقی مانده که تامین مقدمات و تمهیدات آن بسیار سنگین است و باید سرعت کارها بیشتر شود.

حبیبی تصریح کرد: همه برنامه ها باید وارد فاز اجرایی شود و ازمسئولان کمیته های ستاد انتخابات انتظار داریم مهمترین اولویت آنها فقط انتخابات باشد و بستر کار مهیا شود تا زمینه مشارکت حداکثری را فراهم کنیم.

ستاد44

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین بیان کرد:وظیفه همه ما امید آفرینی در جامعه است و باید مراقب باشیم تا فضای انتخاباتی مشوش نشود.

وی اظهارداشت: فعالان سیاسی، تریبون داران،شخصیتها، تشکل و حزاب و جریانات سیاسی باید در پمپاژ امید به جامعه همکاری کنند تا دشمنان و بدخواهان جواب درخوری بگیرند.

حبیی اضافه کرد: هر جامعه مشکلاتی دارد ولی باید موقعیت شناس و زمان شناس باشیم و مردم را امیدوار کنیم و سخنرانی ۲۹ بهمن و دیروز رهبری را که بر مشارکت حداکثری تاکید داشتند را سرلوحه کارمان قرار دهیم.

وی گفت: باید کمک‌کنیم تا اقتدار کشور و نیز قدرت چانه زنی در محافل بین المللی بالا برود و این مهم با شرکت گسترده مردم در انتخابات محقق می شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین یادآورشد: باور داریم در این رویداد هم حتما مردم شگفتی خواهند آفرید اما از مسئولان سیاسی و احزاب انتظار داریم در مسیر امید آفرینی حرکت کنند.

وی اظهارداشت: مدیران باید به جای بیان مشکلات برای حل آن اقدام کنند و در این شرایط فقط اظهار نظر و گفتن چالش ها منطقی نیست.

ستاد444

انتخابات در شهر قزوین تمام الکترونیکی است

حبیبی اضافه کرد: فرآیند انتخابات شوراها فقط در مرکز استان به صورت تمام الکترونیکی است و با این کار سرعت اعلام نتیجه رای گیری نیز بالا خواهد رفت.

وی اظهارداشت: از مسئول کمیته فناوری اطلاعات استان انتظار داریم برای تامین زیرساخت الکترونیکی برنامه ریزی و برای بخش ها جلسه تشکیل دهد و اشکالات شعب برطرف شود.

حبیبی گفت:  نتیجه بررسی صلاحیتها توسط هیئت نظارت در۲۲ اردیبهشت به استان ابلاغ خواهد شد و  یک‌ مرحله هم در کمیته مرکزی برای اعتراض وجود دارد که افراد می توانند آن را دنبال کنند. 

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین در ادامه ضمن تشکر از همراهی رسانه های گروهی استان در امید آفرینی و دعوت به مشارکت از آنها خواست با عزم جدی برای راه اندازی توپخانه رسانه ای علیه دشمنان اقدام کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز