فرماندار قزوین:

۷۷۶ شعبه اخذ رای در شهرستان قزوین پیش بینی شده است

۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۵:۴۶:۵۶
کد خبر: ۱۱۷۴۱۵۵
۷۷۶ شعبه اخذ رای در شهرستان قزوین پیش بینی شده است
فرماندار قزوین گفت: ضمن پیش بینی 776 شعبه اخذ رای در شهرستان، بستر لازم برای برگزاری انتخابات الکترونیک در شهر قزوین نیز مهیا شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد شفیعی در جلسه ستاد انتخابات استان قزوین که عصر دوشنبه در محوطه باز استانداری برگزار شد اظهارداشت: با ابلاغ دستورالعمل وزارت کشور نسبت به اجرای سه مانور اجرایی اقدام و بخشی از نگرانی و دغدغه های فضای مجازی و الکترونیک را برطرف کردیم.

وی افزود: برای شکل گیری هیئت اجرایی از 30 نفر از معتمدین محلی دعوت شد و در نهایت توانستیم تعداد ۸ نفر برای انتخابات شوراها و یک نفر برای ریاست جمهوری تعیین کنیم و کارها شتاب گرفت.

77777

شفیعی تصریح کرد: در انتخابات شوراها در شهرستان قزوین 350 نفر ثبت نام کردند که 3 نفر انصراف دادند و با آغاز بررسی صلاحیت ها کارها در مدت تعیین شده صورت گرفته و اعتراض به رد صلاحیت ها نیز به هیئت نظارت ارجاع و در نهایت توسط شاکیان به هیئت عالی نظارت ارسال شده است.

فرماندار شهرستان قزوین یادآورشد: تشکیل ستاد انتخابات شهرستان با 14 عضو داخلی انجام شده و 4 نفر خارج از حوزه فرمانداری هم به این افراد اضافه شد که در حال حاضر 18 نفر عضو ستاد انتخابات شهرستان هستند.

وی بیان کرد: برای آموزش نمایندگان فرمانداران اقدامات لازم انجام شده و به طور میانگین هفته ای 80 نفر با آموزش های تخصصی ویژه انتخابات آشنا می شوند.

شفیعی گفت: خوشبختانه بیش از 80 درصد نمایندگان فرمانداران تجربه کافی را دارند و اطلاعات آنها به روز شده و امیدواریم انتخاباتی مطلوب را برگزار کنیم.

888888

وی اظهارداشت: تعداد شعب 20 درصد افزایش یافت و در این دوره حدود 776 شعبه اخذ رای پیش بینی شده و برخی شعب در فضای باز مدارس خواهد بود.

شفیعی گفت: در امور بازرسی و حقوقی تعامل خوب بوده و در خصوص تعدد نیروهای بازرسی چالش داریم زیرا  اگر هر شعبه یک بازرس بخواهد کار سخت می شود لذا بهتر است در هر 5 شعبه یک بازرس تعیین شود.

فرماندار قزوین یادآورشد: برای برگزاری انتخابات این دوره بیش از دو هزار و 328 خودرو لازم داریم که همه ادارات باید کمک‌کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به افزایش شعب اخذ رای تعداد پشتیبان فنآوری اطلاعات از 38 پشتیبان به 60 پشتیبان افزایش یافته تا انتخابات الکترونیک در شهر قزوین بخوبی برگزار شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز