نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی:

حل مشکلات فعالان صنعت حمل و نقل را در مجلس پیگیری می کنیم

۱۴۰۰/۰۲/۱۸ - ۰۷:۴۷:۳۹
کد خبر: ۱۱۷۵۷۰۰
حل مشکلات فعالان صنعت حمل و نقل را در مجلس پیگیری می کنیم
نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات رانندگان و فعالان صنعت حمل و نقل کالا را در مجلس پیگیری می کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ اعضای هیئت  مدیره انجمن صنقی کارفرمایان شرکت های حمل و نقل کالای جاده ای استان قزوین امروز با رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین دیدار و گفتگو کردند.

لطف الله سیاهکلی در این نشست اظهارداشت: استفاده از فناوری های نوین و کارآمد در صنعت حمل ونقل در شرایط کنونی یک ضرورت است و موجب پویایی این بخش خواهد شد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قزوین دارای ظرفیت های بسیار خوبی در بخش های مختلف است و وجود سه هزار و 400 واحد تولیدی و صنعتی، کشاورزی و خدماتی در این استان می تواند برای صنعت حمل و نقل یک ظرفیت ارزشمند برای فعالیت اقتصادی باشد.

سیاهکلی بیان کرد: بهره گیری از پتانسیل و تجارب اعضای هیئت  مدیره انجمن صنفی کارفرمایان شرکت های حمل و نقل کالای جاده ای استان و رفع مسائل و مشکلات این گروه می تواند به پویایی و کارآمدی این صنعت کمک کند و در اقتصاد استان هم تاثیرگذار باشد.

وی با تقدیر از نقش فعال رانندگان و شرکت های حمل کالای جاده ای استان در جهاد تخلیه بنادر و حوادث غیر  مترقبه اظهارداشت: در مجلس تلاش می کنیم با پیگیری مشکلات مطرح شده از جمله بیمه تکمیلی، تامین سوخت و قطعات یدکی و نوسازی ناوگان برای حل آنها اقدام شود. 

در این نشست رضا میرزاخانی رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایان شرکت های حمل و نقل کالای جاده ای استان قزوین هم گفت: حدود 9 در صد تولید ناخالص ملی در اختیار بخش حمل و نقل است و این امر لزوم توجه به تامین نیازها و رفع مشکلات ین بخش را مضاعف می کند.

حمل و نقل

میرزاخانی تصریح کرد: در استان  88 شرکت حمل کالا تحت پوشش این انجمن قرار دارند که 34 شرکت در پایانه باربری لیا و مابقی  در سایر شهرهای استان در بخش حمل و نقل کالا، فعالیت می کنند.

عضو هیئت رئیسه کانون عالی انجمن های صنفی شرکت های حمل ونقل کالای جاده ای کشور تصریح کرد: پوشش بیمه تکمیلی یک میلیون و 200 هزار نفر از رانندگان و خانواده های آنها از مهمترین چالش های این صنعت است و انتظار داریم مسئولان بویژه نمایندگان برای تامین سوخت مورد نیاز رانندگان، نوسازی ناوگان و تامین قطعات یدکی و اختصاص سهمیه بیشتر سوخت و نیز بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی  اقدام کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز