مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان قزوین:

کشاورزان و بهره برداران در مصرف آب کانال دشت قزوین صرفه جویی کنند

۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۴:۱۵:۱۰
کد خبر: ۱۱۸۰۲۵۶
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان قزوین گفت: برای تامین آب مورد نیاز اراضی کشاورزی در ایام خشکسالی از بهره برداران انتظار داریم ضمن صرفه جویی در مصرف از کشت اضافه خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ یدالله ملکی در جلسه بررسی و تبیین اهداف و برنامه های صیانت از آبهای زیرزمینی اظهارداشت: کمبود بارش‌ها در سال جاری و تغییر شرایط آب و هوایی نسبت به سال گذشته باعث کاهش ورودی آب به سدهای کشور شده و اگر مدیریت مناسب منابع آبی طی دو سال گذشته در شرایط تر سالی انجام نمی شد، امسال نیز با معضل خشکسالی و کمبود شدید منابع آبی مواجه بودیم.

وی افزود: خوشبختانه با پیش‌بینی‌های صورت گرفته و ذخیره آب در پشت سد طالقان در حال حاضر آب در کانال های آبیاری دشت قزوین جاری شده و کشاورزان برای کشت بهاره خود در حال استفاده از این منبع آبی هستند.

آب منطقه ای 4

ملکی تصریح کرد: برای اینکه در ماههای آینده نیز با مشکل کم آبی مواجه نشویم باید از هم اکنون به فکر راهکار باشیم و کشاورزان و بهره برداران هم با صرفه جویی در مصرف آب و جلوگیری از افزایش سطح زیر کشت به شرکت آب منطقه ای در این مسیر کمک کنند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای در ادامه با اشاره به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری با عنوان« تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» تصریح کرد: آب یکی از مهمترین منابع در تحقق توسعه پایدار و ایجاد اشتغال و تولید است و همه باید تلاش کنیم ضمن کمک به مردم و بهره برداران در چارچوب قوانین و مقررات، گامهای موثری برداریم و به تحقق شعار سال و بهبود شرایط تولید و رونق اقتصادی در استان کمک کنیم.

ملکی در ادامه با اشاره به برنامه های امسال گفت: احداث ساختمان های اداری شهرستان های البرز، آوج و تاکستان در اولویت برنامه‌ های سال ۱۴۰۰ شرکت قرار دارد و امیدواریم با تامین اعتبارات مورد نیاز مکان های مناسبی را برای فعالیت همکاران در این شهرستان ها فراهم کنیم.

وی افزود: الکترونیکی شدن کامل گردش فرآیند کارها در شرکت آب منطقه ای از دیگر اولویت های سال جاری است که با اجرای این طرح زمینه تخلف و فساد به شدت کاهش خواهد یافت.

آب منطقه ای 3

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان قزوین یادآورشد: نظارت و کنترل فعالیتها و عملکرد کارشناسان از جمله وظایف مهم مدیران معاونت حفاظت و بهره برداری است و با توجه به حساسیت های موجود در بخش آب این وظیفه باید به طور مستمر و با دقت بیشتری انجام شود.

ملکی اظهارداشت: آب منطقه ای از شرکت های کاملاً تخصصی است که همکاران ما باید همه امور خود را در چارچوب قوانین و با رعایت عدالت و به دور از هرگونه برخورد سلیقه‌ای و با اخلاق اسلامی انجام دهند و تکریم مردم و کمک به حل مشکلات آنها در این شرایط سخت اقتصادی از جمله وظایف مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

آب منطقه ای

وی بیان کرد: برخورد توام با کرامت و تلاش برای گره گشایی از مشکلات مردم می تواند موجب اعتمادسازی شده و زمینه همراهی مردم در اجرای طرح ها را مهیا کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز