فرماندار آوج:

حلقه اتصال روابط عمومی ها و رسانه ها؛افکار عمومی است

۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۰۸:۰۱:۲۸
کد خبر: ۱۱۸۰۴۷۵
حلقه اتصال روابط عمومی ها و رسانه ها؛افکار عمومی است
فرماندار شهرستان آوج گفت: حلقه اتصال روابط عمومی ها و رسانه ها؛افکار عمومی است و مدیران مردمی و پاسخگو به جایگاه روابط عمومی ها باور دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ نصرت اله علیرضایی در دیدار موسوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و افتخاری رئیس اداره کتاب خانه های عمومی شهرستان که به مناسبت روز روابط عمومی انجام شد، اظهار کرد: آنچه که باعث شده روابط عمومی در جامعه جدید از اهمیت و ارزش برخوردار شود مقوله افکار عمومی و ضرورت توجه و مراجعه به نظرات و خواسته های مردم در تدوین سیاست گذاری ها، برنامه ریزی ها و فعالیت های مدیران سازمان ها است.

وی با بیان اینکه رسانه ها در جامعه مدرن نمایندگان افکار عمومی و چندصدایی موجود در جامعه هستند، ادامه داد: روابط عمومی ها در سازمان های جدید به عنوان شعبه دوم رسانه ها محسوب می‌شون لذا باید نگاه و رویکرد تعاملی با آنها در پیش گرفت و از هرگونه تقابل و تضاد با رسانه ها و خبرنگاران احتناب کرد.

علیرضایی با تبریک روز روابط عمومی و ارتباطات و تقدیر از مدیران روابط عمومی دستگاه ها و ادارات بویژه روابط عمومی استانداری در انعکاس اخبار فرمانداری آوج بیان کرد: مدیرانی که با رسانه ها تعامل ضعیفی دارند و به جایگاه و نقش اثرگذار روابط عمومی ها باور ندارند با مبانی و فلسفه این نهادها در جامعه جدید آشنایی ندارند.

فرماندار شهرستان آوج گفت:برای برون رفت از این وضعیت یا باید به انتظار معجزه و قهرمان نشست و یا اینکه در جهت تغییر این فضا و جلب اعتماد مدیران، تعامل و ارتباط مستمر با آنها و انعکاس سوالات، انتقادات، دیدگاه ها و انتظارات جامعه بتوان گام های محکم و استواری در این خصوص برداشت.

وی افزود: حقیقت مطلب این است که هنوز شربت، قرص و کپسولی برای باورمند کردن  مدیران به جایگاه روابط عمومی ها اختراع نشده است لذا با شناخت شرایط موجود باید در جهت تغییر و اصلاح نگرش مدیران به این نهاد مهم و اثر گذار در سازمان ها و ادارات قدم برداشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز