معاون سازمان برنامه و بودجه کشور:

با تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات به آبگیری سریعتر سد بالاخانلو کمک می کنیم

۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۲۳:۳۰:۳۵
کد خبر: ۱۱۸۴۶۹۸
با تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات به آبگیری سریعتر سد بالاخانلو کمک می کنیم
معاون امور زیربنایی، تولیدی و فنی سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: با توجه به عملکرد مطلوب ساخت سد بالاخانلو با تخصیص 100 درصدی اعتبارات به تسریع در مرحله آبگیری این سد تا پایان دولت کمک می کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حمیدرضا عدل معاون امور زیربنایی، تولیدی و فنی سازمان برنامه و بودجه کشور به همراه علی فرخزاد معاون عمرانی استانداری، ابوالفضل یاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، یدالله ملکی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان، پس از بازدید از پروژه انتقال آب شرب از سد طالقان به شهرستان آبیک عصر چهارشنبه هم از سد در دست احداث بالاخانلو در شهرستان بویین زهرا دیدن کرد.

image_2021_5_27-0_20_7_651_dFp

حمیدرضا عدل پس از بازدید از طرح های انتقال آب از سد طالقان به شهرستان آبیک و سد در دست ساخت بالاخانلو با ابراز رضایت از سرعت عملیات اجرایی گفت: علیرغم محدودیت های اعتباری نگاه رئیس سازمان کمک به اجرای طرح های مهم زیربنایی است تا کام مردم از خدمات دولت شیرین شود.

وی افزود: رویکرد ما کمک به تکمیل طرح های نیمه تمام بویژه در حوزه آب است زیرا آن را محور توسعه می دانیم و در این راستا برای تسریع در احداث سه طرح مهم آبی استان قزوین از جمله سد نهب، سد بالاخانلو و انتقال آب از سد طالقان به آبیک و استان قزوین اعتبارات خوبی اختصاص دادیم و به همه تعهدات خود عمل کردیم.

 تخصیص 100 درصدی اعتبارات سدهای نیمه تمام قزوین

معاون امور زیربنایی، تولیدی و فنی سازمان برنامه و بودجه کشور تصریح کرد: از آنجا که اجرای طرح های آبی برای ما اهمیت زیادی دارد و روند اجرا، کیفیت و سرعت ساخت سد بالاخانلو مطلوب بوده و پیمانکاران قوی در کار هستند تعهد می کنیم با تخصیص 100 درصدی به تکمیل شدن سریعتر این سد کمک کنیم.

سد سازی

عدل یادآورشد: در سال گذشته حدود 70 میلیارد تومان برای سد بالاخانلو تخصیص یافت و امسال هم تلاش می کنیم اعتبار مورد نیاز تزریق شود تا شاهد آبگیری سد تا پایان دولت باشیم.

وی خطاب به مدیران استان و پیمانکاران سدها گفت: به ادامه کار و حمایت دولت دلگرم باشید و تلاش کنید آبرسانی به شهرستان آبیک نیز تا پایان دولت آماده افتتاح و بهره برداری شود.

image_2021_5_27-0_20_6_568_frJ

عدل برای پرداخت مطالبات پیمانکاران و اجرای هزینه تعدیل برای جبران افزایش قیمت ها نیز قول مساعدت و همکاری داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز