جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در قزوین:

ممنوعیت تردد در تمامی شهرستان‌های استان قزوین اعمال می‌شود

۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۰۸:۱۳:۴۷
کد خبر: ۱۱۸۵۹۲۵
ممنوعیت تردد در تمامی شهرستان‌های استان قزوین اعمال می‌شود
جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین گفت: ممنوعیت تردد در تمامی شهرستان‌های استان به منظور پیشگیری از شیوع کرونا از ظهر روز چهارشنبه هفته جاری تا دوشنبه ۱۷ خردادماه اعمال می‌شود.
به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، منوچهر حبیبی  در این باره اظهار کرد: محدودیت های ناشی از ویروس کرونا در تعطیلات پیش رو شامل تمام شهرستان های استان است و ربطی به رنگ بندی شهرستان ها ندارد.

وی با اشاره به فرارسیدن زمان تبلیغات انتخاباتی و ابلاغ دستورالعمل بهداشتی، گفت: با توجه به ابلاغ این دستورالعمل ها، تجمع در فضای سرپوشیده ممنوع است و با متخلفان طبق قانون برخورد خواهد شد.

حبیبی بیان کرد: مراقبان بهداشت و دستگاه های نظارتی باید به صورت مستمر بر آخرین وضعیت رعایت دستورالعمل های بهداشتی نظارت کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه قزوین قطب کشاورزی است، بی شک شاهد ورود کارگران فصلی به استان هستیم که قبل از ورود آنها به استان باید آزمایش کرونا از کارگران گرفته شود.

معاون استاندار با اشاره به ابلاغ بخشنامه دیگر مبنی بر بخشودگی اجاره بهای امکان دولتی، افزود: کلیه دستگاه های دولتی می‌توانند تمام یا بخشی از اجاره بهای اماکن واگذار شده خود را به بخش خصوصی ببخشند.

حبیبی ادامه داد: همچنین دستگاه های اجرایی در قراردادهای اجاره اماکن واگذار شده به بخش خصوصی که تا پایان سال جاری خاتمه پیدا می کند، طبق مصوبات ستاد مجاز به تمدید قراردادها به مدت یکسال از تاریخ خاتمه آن بدون افزایش مبلغ قرارداد هستند و درخصوص قراردادهای بیش از یک سال نیز در سال جاری افزایش اجاره‌ بها اعمال نمی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز