معاون عمرانی استانداری قزوین:

طرح اقدام ملی مسکن با جدیت در قزوین اجرا شود

۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۰۹:۱۷:۴۸
کد خبر: ۱۱۹۲۹۲۵
طرح اقدام ملی مسکن با جدیت در قزوین اجرا شود
معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: از مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان انتظر داریم در اجرای طرح اقدام ملی مسکن و تسریع در اجرای طرح توسعه امامزاده حسین برنامه ریزی مدونی شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛  علی فرخزاد صبح سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی قزوین که با حضور نعمت الله ترکی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی، سیاوش طاهرخانی شهردار قزوین برگزار شد، اظهار کرد: از مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان انتظار داریم در اجرای طرح اقدام ملی مسکن و تسریع در اجرای طرح توسعه امامزاده حسین برنامه ریزی مدونی کند.

وی افزود: در زمان مدیرکل سابق زحمات زیادی کشیده شد و گره های زیادی در استان گشوده شد اما کارهای مهمی هم باقیمانده است.

image_2021_6_15-9_51_39_946_c4I

فرخزاد تصریح کرد: از مدیرکل جدید انتظار داریم چون مردم در حوزه راه و شهرسازی، مسکن و بافت فرسوده با مشکلات زیادی مواجهند همیشه درب اتاقشان به روی مردم باز باشد و به امور همکاران توجه بیشتری شود.

وی یادآور شد: از ظرفیت موجود در بخش املاک و زمین های اختصاص داده شده می توان برای خانه دار شدن مردم استفاده کرد و انتظار داریم طرح توسعه امامزاده حسین از کارهای مهم استان با سرعت تکمیل و با هماهنگی با دیگر ارگانها به سرعت بخشی در امور کمک کنند.

بازنگری طرح های جامع در اولویت قرار گیرد

معاون عمرانی استانداری قزوین یادآور شد: یکی از خواسته های شهرهای کوچک بازنگری در طرح های جامع است که در ۱۷ شهر این کار باید در اولویت قرار گیرد.

وی گفت: هماهنگی خوبی میان دستگاههای خدمات رسان وجود دارد که به تسریع در امور کمک می کند. و این همکاری باید تداوم داشته باشد.

image_2021_6_15-10_9_30_221_Vcq

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از خدمات ابراهیم مبارک قدم مدیر کل سابق، سید علی هاشمی به عنوان مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان قزوین منصوب شد.  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز