دعوت به شرکت در انتخابات:

شورای فرهنگ عمومی استان قزوین خواستار شرکت هنرمندان در انتخابات شد

۱۴۰۰/۰۳/۲۷ - ۰۷:۰۲:۱۱
کد خبر: ۱۱۹۳۸۷۸
شورای فرهنگ عمومی استان قزوین خواستار شرکت هنرمندان در انتخابات شد
شورای فرهنگ عمومی استان قزوین با صدور بیانیه ای خواستار حضور گسترده آحاد مردم بویژه جامعه هنری و فرهنگی در انتخابات 28 خرداد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، شورای فرهنگ عمومی استان قزوین در بیانیه‌ای در خصوص ضرورت شرکت گسترده آحاد مردم در انتخابات پیش رو، شرکت در این رویداد را به منزله ادامه مبارزات و مجاهدت‌های شهدا و ایثارگران دانست.

متن بیانیه به شرح زیر است:

"بسم الله الرحمن الرحیم"

افتخار ما حیات در گستره‌ نظامی است که با اتکا بر اصول و موازین والای اسلامی بر حفظ و رعایت کرامت انسانی در تمامی ابعاد تأکید دارد.

اختیار انسان در انتخاب و تعیین سرنوشت خود، یکی از رویکردهای اسلام محسوب می‌شود و ارزشمندترین رهاورد انقلاب اسلامی ایران، پس از شکل گیری توسط مردم، انتخاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی با رأی اکثریت قریب به اتفاق مردم بوده و هست.

انتخابات همواره مظهر تجلی اراده مردم در تعیین سرنوشت بوده و اکنون بار دیگر فرصت حماسه ‌آفرینی در عرصه تلفیق شور و شعور دینی و ملی برای ساماندهی زیباترین اتفاق در راستای پاسداری و نگهداشت این نظام که با خون پاک فرزندان این آب و خاک بقا داشته و نمو یافته فراهم آمده است.

باز هم در گذر از تمام فراز و نشیب‌ها و وقایع بسیار، به ندای آسمانی شهدای عزتمند کشورمان و امام شهیدان و رهبر فرزانه مان، گوش جان سپرده و با ارج نهادن بر کرامت انسانی خود با استفاده از حق بزرگ انتخاب، در گزینش شایسته ترین افراد در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا مشارکت می کنیم.

در چشم‌اندازی روشن رو به‌ سوی آینده، بدیهی است این حماسه و اقتدار ملی بر کتاب سراسر افتخار میهن اسلامی‌مان که مشحون از لحظات و اتفاق‌های زیبا و غرور فرین است؛ برگ زرین دیگری خواهد افزود و دشمنان قسم خورده این مردم را مأیوس خواهد کرد.

باشد که ان‌شاءالله مدیون خون‌های پاک نثار شده در این مسیر و شرمگین ایثارگران و جانبازان و خانواده‌های بزرگوار آنان نباشیم چرا که شرکت در انتخابات به منزله ادامه مبارزات و مجاهدت‌های همه آن انسان‌های شریف و وارسته و به خدا پیوسته خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز