رئیس ستاد انتخابات استان قزوین:

مشارکت مردم استان قزوین در انتخابات ۴ درصد از میانگین کشوری بالاتر بود

۱۴۰۰/۰۳/۳۰ - ۰۰:۲۳:۲۰
کد خبر: ۱۱۹۵۴۱۵
مشارکت مردم استان قزوین در انتخابات ۴ درصد از میانگین کشوری بالاتر بود
رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: میزان مشارکت مردم استان قزوین در انتخابات این دوره 4 درصد از میانگین کشوری بالاتر بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی در خصوص مشارکت خوب مردم استان در انتخابات اظهارداشت: با ثبت مشارکت 52.14 درصدی خوشبختانه مردم این خطه افتخار آفریدند و مشارکت آنها از میانگین کشوری حدود 4 درصد هم بالاتر بود.

حبیبی تصریح کرد: همچنین مردم موقعیت شناس استان نسبت به انتخابات مجلس شورای اسلامی که یک سال قبل برگزار شدحدود 10 درصد بیشتر حضور داشتند و این افزایش مشارکت در شرایطی است که ویروس کرونا بر فضای استان بشدت سایه افکنده بود.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین یادآورشد: در این دوره 492 هزار و 518 نفر از مردم استان در انتخابات 28 خرداد شرکت کردند.

رای

315 هزار رای مردم استان قزوین به رئیسی 

وی گفت: مردم استان قزوین 315 هزار رای را به حجت الاسلام رئیسی اختصاص دادند که معادل 64 درصد آرای ریخته شده به صندوقهاست.

حبیبی یادآورشد: محسن رضایی 9 درصد آرا و عبدالناصر همتی 8 درصد و قاضی زاده هاشمی هم 4 درصد آرای مردم استان را به خود اختصاص دادند.

وی اضافه کرد: منتخبان مردم در شهرها و روستاها نیز مشخص و آگهی آن در رسانه ها منتشر شده است.

image_2021_6_19-1_43_26_233_4yT

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین یادآورشد: چنانچه فرد یا افرادی به نتایج اعلام شده در شوراها معترض باشند می توانند دو روز بعد از انتشار آگهی به فرمانداری ها مراجعه کرده و هیئت های اجرایی هم موظفند در مدت 5 روز به اعتراض آنها رسیدگی کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز