معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین:

تکمیل موزه فرهنگ قزوین نیازمند مشارکت شهرداری و میراث فرهنگی است

۱۴۰۰/۰۳/۳۰ - ۱۷:۴۵:۵۰
کد خبر: ۱۱۹۵۸۹۵
تکمیل موزه فرهنگ قزوین نیازمند مشارکت شهرداری و میراث فرهنگی است
معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: با همکاری شهرداری، میراث فرهنگی و آموزش و پرورش مشکلات و نواقص موزه فرهنگ قزوین را رفع می کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سومین جلسه شورای آمورش و پرورش عصر یکشنبه با حضور استاندار قزوین در سالن مدیریت بحران استانداری تشکیل شد.

منوچهر حبیبی در این نشست با تشکر از حضور مردم در انتخابات اظهاراشت: مردم ایران اسلامی یک بار دیگر در انتخابات شگفتی آفریدند و برای سی و هفتمین بار در انتخابات حاضر شدند و مهر تایید دویباره ای بر نظام اسلامی زدند.

وی بیان کرد: میزان مشارکت این دوره در استان قزوین ۵۲.۱۴ درصد و ۴ درصد بالاتر از میانگین کشور و ۱۰ درصد نسبت به انتخابات مجلس بیشتر بود که این حضور در شرایط کرونا و تبلیغات رسانه های غربی یم حضور ارزشمند است.

image_2021_6_20-17_13_26_389_dy9

حبیبی تصریح کرد: مردم در روز جمعه نشان دادند که نظام و رهبری و کشور را همچنان دوست دارند و این مشارکت جای قدردانی و تبریک دارد و جشن انقلاب را تهنیت می گوییم و امیدواریم مسئولان قدرشناس مردم باشند و خدمت صادقانه را سرلوحه کار خود قرار دهند.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین یادآورشد: نقش آموزش و پرورش در انتخابات و پای صندوق های رای پر رنگ بود و بدنه بزرگ فرهنگی در پای صندوقها بودند و برنامه های خوبی برای رای اولی ها داشتند.

وی بیان کرد: غنی سازی اوقات فراغت در شرایطی که بیش از 17 ماه سایه کرونا بر جامعه وجود داشته و دانش آموزان رنگ‌ مدرسه را ندیده اند بسیار اهمیت دارد و ما باید با جدیت برای اوقات فراغت برنامه ریزی منسجم داشته باشیم.

حبیبی گفت: معمولا اوقات فراغت در فضاهای باز تدارک دیده می شود و نگرانی در خصوص کرونا کمتر است لذا باید همه دستگاهها همراهی کنند و از ظرفیت شهرداری، هلال احمر، ورزش و جوانان و سایر نهادها در این طرح بیشتر استفاده شود.

وی اظهارداشت: توصیه می کنیم با برگزاری جام‌ محلات، دوره آموزشی توسط هلال احمرو استفاده از فضاهای ورزشی روباز برنامه های شادی بخشی را برای دانش آموزان اجرا کنیم.

image_2021_6_20-17_13_29_747_W9c

حبیبی افزود: از میزان همکاری دستگاهها یک گزارش داده شود تا اگر لازم بود هماهنگی بیشتری صورت گیرد و موانع احتمالی در شورای آموزش و پرورش مطرح و برطرف شود و ما هم آمادگی داریم تا کمک ‌کنیم با برنامه های متنوع و جامع و خوب فضای روانی کرونا را کاهش دهیم.

وی اضافه کرد: موزه فرهنگ یکی از مکان های بسیار ارزشمند علمی وآموزشی در استان است که حتما باید در این ایام مورد بازدی دانش آموزان قرار گیرد.

معاون استاندار قزوین بیان کرئ: در این موزه می توانیم تاریخ فرهنگ قزوین را به دانش آموزان نشان دهیم و تلاش زیادی توسط آقای صفایی و همکاران دلسوز فرهنگی انجام شده که جای تقدیر دارد.

عکس موزه

حبیبی اظهارداشت: موزه فرهنگ قزوین شاید از مکان های نادری است که شما از دیدن آن خسته نمی شوید و با مرور تاریخ ۱۰۰ ساله فرهنگی قزوپین به نشاط خوبی دست خواهید یافت لذا توصیه می کنیم دانش آموزان حتما از این موزه در تابستان دیدن کنند.

وی گفت: امیدواریم با مشارکت و همکاری میراث فرهنگیُ، شهرداری و آموزش و پرورش و خیرین  بتوانیم برای تکمیل این موزه و رفع نواقص آن اقدام کنیم تا در خدمت فرهنگیان و دانش آموزان باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز