دادستان قزوین:

با ایجاد نیروگاههای جدید می توانیم فرصت تولید رمز ارزهای قانونی را مهیا کنیم

۱۴۰۰/۰۴/۰۳ - ۱۷:۰۸:۴۴
کد خبر: ۱۱۹۷۸۰۱
با ایجاد نیروگاههای جدید می توانیم فرصت تولید رمز ارزهای قانونی را مهیا کنیم
دادستان قزوین گفت: تولید رمز ارز دیجیتال به صورت قانونی یک فرصت برای کسب درآمد است و با همین هدف می توانیم زمینه ایجاد نیروگاههای جدید و تامین نیازها را مهیا کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد قاسمی دادستان قزوین در هفتاد و سومین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که روز پنجشنبه در استانداری برگزار شد اظهارداشت: در خصوص ارز دیجیتال که بسیار اهمیت دارد باید تصمیمات به روز بگیریم زیرا امروز در این زمینه با ضعف قانون مواجهیم.

وی گفت: ارز دیجیتال یک فرصت جدید در عرصه کسب و کار و اقتصاد کشور است اما فرصت ها را به تهدید تبدیل کرده ایم و امروز به دلیل کاهش ظرفیت تولید برق مجبوریم از این فرصت غفلت کنیم.

دادستان قزوین تصریح کرد: از نمایندگان مجلس انتظار داریم برای اصلاح قوانین اقدام کنند و کمک شود ما حتی به بهانه تولید ارز دیجیتال می توانیم زمینه ایجاد نیروگاه های بیشتر را مهیا کنیم.

قاسمی اظهارداشت: وقتی دستگاه غیر مجاز رمز ارز وارد کشور شود قاچاق محسوب شده و برای آن پرونده تعزیراتی تشکیل می شود در حالی که ما باید ایجابی برخورد کنیم نه سلبی و از این فرصت بخوبی استفاده شود تا کسب درآمد کنیم.

گفتگو

دادستان قزوین از زحمات کارکنان شرکت توزیع برق استان قزوین تقدیر کرد و افزود: فعالان اقتصادی از قطع برق خسارت دیده اند و ما از مدیران این مجموعه انتظار داریم به گونه ای برنامه ریزی کنند که خاموشی ها با اطلاع قبلی و دقیق باشد تا مشترکین بتوانند خود را با خاموشی هماهنگ کنند.

وی بیان کرد: روزانه درگیر مشکلات مردم و تولیدکنندگان هستیم اما اگر درست اطلاع رسانی و بر اساس جدول پیش بینی شده حرکت کنیم میتوانیم چالش ها را کاهش دهیم.

دادستان قزوین با اشاره به اعلام کسب رتبه از سوی اتاق بازرگانی قزوین یادآورشد: به نظر می رسد نباید به این آمارها دلخوش کنیم و این رتبه ها مهم نیست بلکه آنچه اهمیت دارد این است که شاهد روان سازی فعالیت های اقتصادی و رضایت تولیدکنندگان و مردم باشیم و اگر درعمل توانستیم گره گشایی کنیم ولی آخر جدول هم باشیم اشکال ندارد.

قاسمی افزود: در استان کارگروهها و کمیته های زیادی تشکیل داده و وقت گذاشته ایم و شاید لازم نباشد دوباره تشکیلات جدید راه اندازی کنیم بلکه اگر کارها به همان افراد مرتبط واگذار شود می توان به نتیجه رسید.

دادستان قزوین اظهارداشت: نتظار داریم شرایط مردم درک شود و قطع آب و برق هر چند یک چالش کشوری است اما چون این وضعیت مردم را ناراضی کرده امیدواریم با تدبیر و برنامه ریزی مدون کمی از چالش ها کم کنیم.

قاسمی پیگیری واگذاری اختیارات مدیریت برق منطقه ای به قزوین را خواستار شد و افزود: نمی شود انرژی برق در یک استان تولید شده و آلودگی زیست محیطی و چالش های آن را مردم تحمل کنند اما درآمد و توزیع آن در یک استان دیگر باشد لذا امیدواریم با کمک نمایندگان این مشکل در سطح وزارت خانه حل شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز