امام جمعه قزوین:

سپاه پاسداران تجلی اراده و قدرت الهی در خدمت به محرومان است

۱۴۰۰/۰۴/۰۹ - ۱۳:۳۵:۲۴
کد خبر: ۱۲۰۰۳۶۷
سپاه پاسداران تجلی اراده و قدرت الهی در خدمت به محرومان است
امام جمعه قزوین گفت: سپاه پاسداران تجلی اراده و قدرت الهی است و در خدمت محرومان و ستمدیدگان ایران و جهان قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ روز چهارشنبه در مراسمی با حضور سردار فدوی جانشین فرمانده سپاه کشور، آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، جمالی پور استاندار، سیاهکلی، رحمانی و عباسپور نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران و فرماندهان نظامی و انتطامی ضمن تجلیل از خدمات سرتیپ دوم پاسدار محمد شاهرخی فرمانده سابق، سرتیپ دوم پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی به عنوان فرمانده سپاه استان قزوین معرفی شد.

آیت الله عبدالکریم عابدینی در این مراسم اظهارداشت: پیروزی در انتخابات در واقع پیروزی بر کفر و نفاق بود و خدا را شاکریم که این حماسه بخوبی در کشور شکل گرفت و دشمنان نا امید شدند.

وی اضافه کرد: در قرآن کریم امده اراده خدا در مقابل اراده شیطان قرار گرفته و در شرایطی که عده ای اراده کرده اند نور خدا را با رسانه ها و کلامشان خاموش کنند و  همه جنگ های صدر اسلام و همه مظلومیت های ائمه اطهار و پیروانشان نیز بر این مسیر بود اما خدا اراده کرده این نور بماند و بدون تردید آنچه ماندنی است فقط اراده خداوند است.

جلسه معارفه

امام جمعه قزوین تصریح کرد: یک زمان ثمره اراده خدا پیروزی انقلاب و یا پیروزی مقاومت می شود و یک زمان ایستادگی ملتها در برابر ظلم است اما قرآن وعده داده که حق بر باطل پیروز است.

وی با تجلیل از نقش سپاه پاسداران در عبور دادن انقلاب از فرازونشیب های تاریخی یادآورشد: سپاه پاسداران تجلی اراده قدرت الهی است و این نهاد مدافع واقعی مستضعفان جهان است و در برابر ستم به انسانیت سکوت نمی کند.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: سپاه پاسیداران در پیدایش انقلاب پیشتاز بود و در دوران دفاع مقدس و مبارزه باد فتنه ها درخشیدند و دفاع از حرم و مقاومت اسلامی از دیگر افتخارات این نهاد مقدس است و امروز با حضور در صحنه های سازندگی در خدمت مظلومان و ستمدیدگان و محرومان نیز قرار دارد.

آیت الله عابدینی ضمن تقدیر از خدمات ارزنده سردار شاهرخی برای فرمانده جدید سپاه استان سردار رفیعی آتانی آرزوی موفقیت کرد.

image_2021_6_30-13_56_2_779_Vyy

در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات سردار شاهرخی فرمانده سابق، سردار رستمعلی رفیعی آتانی به عنوان فرمانده جدید سپاه استان قزوین معرفی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز