فرمانده انتظامی استان قزوین:

دستگاه قضایی و نیروی انتظامی نقش کلیدی در ایجاد احساس امنیت در جامعه دارند

۱۴۰۰/۰۴/۱۰ - ۰۸:۰۷:۳۴
کد خبر: ۱۲۰۰۵۸۵
دستگاه قضایی و نیروی انتظامی نقش کلیدی در ایجاد احساس امنیت در جامعه دارند
فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ایجاد احساس امنیت در جامعه از اهداف مشترک دستگاه قضایی و نیروی انتظامی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سردار علی ابراهیمی در دیدار با رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مراغه ضمن تقدیر و تشکر از همه عوامل دخیل در برگزاری انتخابات 28 خرداد و تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت شهدای مظلوم دستگاه قضائی اظهار داشت:بی شک تعامل و هماهنگی بین ناجا و قوه قضائیه بستر ساز تحقق اهداف مشترک و خدمات رسانی شایسته به مردم خواهد بود.

وی با بیان اینکه ایجاد احساس امنیت و آرامش درجامعه، هدف اصلی پلیس در کنار دستگاه قضا است بیان داشت: حمایت های همه جانبه دستگاه قضایی، پلیس را در انجام ماموریت های محوله یاری و موجب سلب آسایش بزهکاران و مجرمان خواهد شد.

سردار ابراهیمی افزود: برقراری امنیت و آرامش در جامعه، هدف اصلی پلیس در کنار دستگاه قضا بوده و این تعامل در مسیرخدمت به مردم است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین نیز در ادامه این دیدار نیروی انتظامی را بازوان اجرایی دستگاه قضاء دانست و افزود: موفقیت دستگاه قضاء در جهت مطالبه حق مظلومان و اجرای عدالت به واسطه تلاش و اقدامات ارزنده پلیس در کشف جرایم و اقدامات پیشگیرانه است.

حجت الاسلام نوراله قدرتی ضمن تقدیر از تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی در دستگیری مجرمان،  قاچاقچیان کالا و ارز و کشف جرائم بر تعامل هر چه بیشتر دستگاه قضایی با نیروی انتظامی و نقش والای امنیت در عرصه های مختلف اجتماعی و اقتصادی و همچنین برخورد قاطع با مجرمان و برهم زنندگان امنیت مردم  و همچنین حمایت همه جانبه دستگاه قضائی استان از نیروی انتظامی در برخورد با جرائم تاکید کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز