نماینده بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی:

پزشکی قانونی در کشف حقیقت و تحقق عدالت نقش موثری دارد

۱۴۰۰/۰۴/۱۰ - ۱۴:۱۴:۰۱
کد خبر: ۱۲۰۰۷۴۶
پزشکی  قانونی در کشف حقیقت و تحقق عدالت نقش موثری دارد
نماینده بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی گفت: پزشکی قانونی در کشف حقیقت و تحقق عدالت و جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان نقش موثری دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ روز پنجشنبه در مراسمی با حضور قادی پاشا معاون پزشکی آزمایشگاهی سازمان پزشکی قانونی، حجت الاسلام قدرتی رئیس کل دادگستری استان، قاسمی دادستان، عباسپور نماینده بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران قضایی که در دادگستری قزوین برگزار شد، ضمن تقدیر از خدمات ۵ ساله بهزاد ولیزاده مدیرکل سابق ، مصطفی جعفرزاده به عنوان مدیرکل جدید پزشکی قانونی استان قزوین معرفی شد.

روح الله عباسپور در این مراسم اظهارداشت: خوشبختانه علیرغم تنگناهای مالی و کمبود نیروی انسانی متخصص در پزشکی قانونی استان قزوین فعالیت های بسیار خوبی انجام شده که اگر رسانه ای می شد بسیاری از مردم با این خدمات آشنا می شدند.

عباسپور بیان کرد: به نظر می رسد کادر پزشکی، کارشناسی و اداری پزشکی قانونی به نوعی مظلوم واقع شده و کمتر دیده شده اند و باید این خلاء جبران شود.

11

نماینده بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز دادگستری با اقدامات خوب آیت الله رئیسی به ملجا و پناهگاه مردم تبدیل شده و پزشکی قانونی هم با کمک به فاش شدن حقیقت مورد توجه مردم است.

وی تصریح کرد: حضور دستگاه قضایی در حل چالش های بخش تولید موجب شده در سراسر کشور مشکلات بیش از دو هزار واحد صنعتی و تولیدی حل شود که جای تقدیر دارد.

عباسپور اظهارداشت: در استان هم نمایندگان سه  قوه جلسات خوبی دارند و برای رفع موانع اقدامات موثری صورت گرفته است.

نماینده بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: اصل ماموریت دستگاه قضا برقراری عدالت است که برای تحقق آن همه نهادها از جمله دادستانی، نیروی انتظامی، وکلا، کارشناسان هم باید کمک کنند تا این روند عملیاتی شود.

image_2021_7_1-11_41_3_983_PBY

در ادامه این مراسم ضمن تقدیر از خدمات 5 ساله ولیزاده مدیرکل سابق استان، مصطفی جعفرزاده  به عنوان مدیرکل جدید پزشکی قانونی استان قزوین معرفی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز