استاندار قزوین:

موفقیت در مبارزه با ویروس کرونا تنها با رویکرد اجتماعی و همکاری مردم ممکن می شود

۱۴۰۰/۰۴/۱۲ - ۲۲:۱۰:۲۳
کد خبر: ۱۲۰۱۵۹۵
موفقیت در مبارزه با ویروس کرونا تنها با رویکرد اجتماعی و همکاری مردم ممکن می شود
استاندار قزوین گفت: برای مبارزه موثر با ویروس کرونا ضمن رعایت پروتکل ها و واکسیناسیون باید کارها با رویکرد اجتماعی و همکاری مردم جلو برود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور در جلسه ستاد کرونای استان قزوین که عصر شنبه در استانداری برگزار شد ابا تشکر از تلاش رسانه ها در اطلاع رسانی بموقع و مستمر اظهارداشت: از همه کسانی که در ستاد کرونا تلاش می کنند تشکر می کنم و امیدوارمک این همکاری تداوم یابد.

وی افزود: همچنان با ویروس جدید کرونا مواجهیم و باید بپذیریم ویروس همچنان با ما هست و تنها با رعایت پروتکل های می توانیم از آسیب آن در امان باشیم.

استاندار قزوین تصریح کرد: در دنیا هم حتی کشورهایی که واکسیناسیون را انجام داده اند دچار مشکل هستند و دوباره دچار چالش شده اند 

و آلودگی در کشورشان دیده شده لذا ما باید با مردم صحبت کنیم که واکسیناسیون هم درمان نیست ولی ایمنی بدن را بالا می برد  و ما هم واکسینه خواهیم شد و در آن زمان هم پروتکل ها را لازم است رعایت کنیم.

image_2021_7_3-22_29_42_816_SXM

وی گفت: تا وقتی ویروس وجود دارد جلسات کرونا تشکیل خواهد شد و برنامه های جدید بر اساس نوع ویروس پیش بینی خواهد شد اما امروز با یک فرسودگی مواجهیم چون در بخش اجرا همه درگیر بودند و اگرغفلت کنیم شرایط ما سخت تر می شود به همین دلیل از دکتر نامدار و مجموعه کادر درمانی درخواست می کنم که با جدیت کار را پیش ببرند و کنترل ها بیشتر باشد.

جمالی پورافزود: لازم است سفرها کنترل و از تجمع مردم جلوگیری شود زیرا هرجا تجمعی شکل بگیرد فرصت برای آلودگی بیشتر است و اگر عادی انگاری شود دچار مشکلات بیشتر می شویم.

وی گفت: بازرسی استانداری ورود کند و هرجا مشکلی دیده شد اقدام لازم صورت گیرد و در جلسات هم تلاش کنید ابتدا درست تصمیم بگیرید و مصوبات را اجرایی کنید.

استاندار قزوین اظهارداشت: پیشگیری باید فراگیر و با رویکرد اجتماعی باشد و با کمک ‌مردم برنامه های خود را پیاده کنیم و در این روزها که احتمال سرایت ویروس دلتا در استان زیاد هست همه باید مراقب باشیم تا دچار پیک جدید نشویم.

image_2021_7_3-22_29_41_429_YDx

وی تصریح کرد: از صدا و سیما، رسانه ها و خبرگزاری ها که تلاش خوبی داشته اند تشکر کرده و درخواست می کنیم با ستاد همکاری خود را ادامه دهند و همچنان مردم را با تهدید ویروس جدید آشنا کنند تا شرایط را کنترل کنیم.

جمالی پور یادآورشد: درگذشته هم با اپیدمی های مختلفی مواجه بودیم و با دانش از آن عبور کرده ایم و امروز هم با همکاری مردم از شرایط سخت عبور خواهیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز