معاون پیشگیری از وقوع جرم دادسگتری استان قزوین:

مصوبه کاهش مصرف ۵۰ درصدی آب و برق در ادارات عملیاتی شود/ نارضایتی مردم از قطع آب و برق

۱۴۰۰/۰۴/۱۲ - ۲۳:۴۱:۴۲
کد خبر: ۱۲۰۱۶۰۳
مصوبه کاهش مصرف ۵۰ درصدی آب و برق در ادارات عملیاتی شود/ نارضایتی مردم از قطع آب و برق
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قزوین گفت: افزایش قطعی آب و برق موجب تشکیل پرونده های قضایی و بروز نارضایتی میان مردم می شود لذا باید مصوبه کاهش 50 درصدی مصرف در ادارات عملیاتی شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قزوین عصر شنبه در سالن مدیریت بحران استانداری قزوین برگزار شد.

علی فولیان در این جلسه اظهارداشت: کشور در شرایط کرونایی است و مردم مشکلات جدی دارند و نگران هستند و مطالبه دستگاه قضایی در پیشگیری از وقوع جرم و احقاق حقوق عامه جدی است و برنامه ریزی ما در این محور قرار دارد.

وی بیان کرد: در این ایام که با کمبود و قطع آب و برق مواجهیم نگرانی مردم بیشتر شده و این روند به تشکیل پرونده های بیشتر در دستگاه قضایی هم منجر می شود و مشکلات اجتماعی پدید می آورد.

فولیان تصریح کرد: باقطع چند ساعته برق و آب در واقع نگرانی و نارضایتی مردم را در این شرایط بیشتر می کنیم و به چرخه تولید هم آسیب می زنیم و برای دستگاه قضا هم پرونده تولید می شود.

image_2021_7_3-22_22_3_956_TU8

وی اظهارداشت: کنترل وضعیت مصرف آب و برق در ادارات باید جدی گرفته شود و مصوبه دولت در کاهش 50 درصدی مصرف رعایت شود و در این راستا لازم است یک تیم ارزیاب موضوع را رصد و کنترل کند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قزوین یادآورشد: جابجایی ساعات ادارات یک راهکار موثر برای مدیریت مصرف انرژی است و در کنار آن باید ادارات از روشن کردن کولر گازی خودداری و از فعالیت رمز ارزهای غیرمجاز هم جلوگیری شود زیرا در شرایط کمبود برفی فعالیت ماینرها توجیهی ندارد.

فولیان گفت: با اطلاع رسانی درست و بموقع توسط رسانه های گروهی و صدا و سیما می توانیم مردم را به رعایت مصرف تشویق کنیم تا از شرایط کمبود آب و انرژی عبور کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز