استاندار قزوین:

بهره گیری از شرکت های دانش بنیان به توسعه صنعتی شتاب بیشتری بخشیده است

۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۲۰:۵۷:۰۳
کد خبر: ۱۲۰۳۷۱۹
بهره گیری از شرکت های دانش بنیان به توسعه صنعتی شتاب بیشتری بخشیده است
استاندار قزوین گفت: بهره گیری از شرکت های دانش بنیان و تقویت ارتباط دانشگاه وصنعت به توسعه صنعتی شتاب بیشتری بخشیده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ دومین همایش اعطای گواهینامه و تندیس حمایت از حقوق مصرف کنندگان روز چهارشنبه با حضور تابش معاون وزیر صمت، جمالی پور استاندار، لطف الله سیاهکلی، رجب رحمانی و روح الله عباسپور نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، قبادی معاون اقتصادی استاندار، افضلی رئیس سازمان صمت و جمعی از تولیدکنندگان شاخص استان در شرکت گلد ایران در شهرک صنعتی کاسپین قزوین برگزار شد.

هدایت الله جمالی پور در این همایش اظهارداشت: با توانمندی و ظرفیت هایی که داریم باید مسیر توسعه صنعتی با شتاب بیشتری طی شود و در این میان حمایت دولتی هم لازم است تا اشتغال و اقتصاد رونق بگیرد.

image_2021_7_7-21_23_58_319_DUD

وی تصریح کرد: باید تولیدکنندگان تشویق شوند تا به اشتغال و اقتصاد کشور کمک شود و اگر از تولید غافل شویم امنیت و معیشت مردم دچار چالش جدی می شود.

استاندار قزوین اضافه کرد: امروز خیلی از کشورهای دنیا توجهشان به ایران است و کشورمان همیشه محل توجه بوده و در عرصه جهانی درخشش داشته ایم.

وی تصریح کرد: مسیر توسعه صنعتی باید با شتاب بیشتری طی شود و حضور شرکت های دانش بنیان به توسعه صنعتی کمک کرده و قرار گرفتن صنعت در کنار دانشگاه یک اتقاق مبارک است. 

جمالی پور بیان کرد: یک راه حکومت داری ایجاد اعتماد بین مردم و عناصر دولتی است و هر چقدر تولیدکنندگان بتوانند مردم را در کنار خود قرار دهند بدون تردید سرعت توسعه بیشتر می شود و دولت هم به عنوان لجستیک باید حمایت لازم را انجام دهد.

وی اظهار داشت: هر چقدر در این میان وحدت و انسجام بیشتر باشد به موفقیت بیشتر کمک می کند و می تواند اعتماد مردم را بالا ببرد.

استاندار قزوین گفت: حمایت از تولیدکننده برای صادرات هم مهم است زیرا اگر تولیدات ما نتواند در بازار خارجی نقش آفرین باشد حتما در دراز مدت موفق نخواهد بود. 

image_2021_7_7-21_23_50_336_yTe

وی اضافه کرد: مجلس باید حامی تولید کننده باشد و با اصلاح برخی قوانین زائد و نیز وضع قوانین کارآمد و به روز در مسیر جهش و رونق تولید گام بردارد.

جمالی پور یادآورشد: در گذشته جوایز صادراتی یک انگیزه بود اما امروز کم رنگ شده است لذا هرچقدر دولت بتواند مسیر  شکل گیری تولید را هموار کند و انگیزه سرمایه گذاران را بالا ببرد حتما در رونق تولید و صادرات هم موثر خواهد بود.

image_2021_7_7-21_23_23_757_dQh

در ادامه از 45 واحد نمونه که در رعایت حقوق مصرف کنندگان تلاش کرده اند تجلیل شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز