معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قزوین:

ساعات کار ادارات در قزوین تغییر کرد/ ۷ صبح تا ۱۳

۱۴۰۰/۰۴/۱۸ - ۲۲:۵۳:۲۹
کد خبر: ۱۲۰۴۲۹۷
ساعات کار ادارات در قزوین تغییر کرد/ ۷ صبح تا ۱۳
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قزوین گفت: ساعات کار ادارات قزوین از روز شنبه 19 تیرماه از ساعت 7 صبح تا 13 تعیین شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ رقیه نانگیر در این زمینه اظهارداشت: با توجه به مشکلات ناشی از کمبود برق و به منظور مدیریت مصرف ساعات کار ادارات دولتی در استان تغییر کرده است.

وی اضافه کرد: ساعت کار ادارات، سازمان های دولتی، بانک ها و بخش اداری شهرداری ها از روز شنبه ۱۹ تیرماه تا پایان مرداد سال جاری از ۷ صبح تا ۱۳ بعدازظهر تعیین شده است.

نانگیر تصریح کرد: ​با توجه به اهمیت مدیریت مصرف برق و آب در تابستان جاری و ضرورت تأمین برق مورد نیاز بخش های ضروری کشور از جمله بخش خانگی، پیرو ابلاغ معاونت توسعه وزارت کشور، از روز شنبه ۱۹ تیرماه تا پایان مرداد ماه سال جاری ساعت کاری ادارات و سازمان های دولتی، بانک ها و بخش اداری شهرداری ها تغییر کرده است.

وی افزود: به دلیل کمبود برق و مدیریت منابع در اردیبهشت ‌مکاتبه ای شد تا بتوانیم با اصلاح الگوی مصرف از وضعیت کنونی خارج شویم و صرفه جویی در بخش ادارات در اولویت قرار گرفت.

نانگیر یادآورشد: برای کاهش مصرف برق اقدامات مهمی انجام شد و ۲۲ دستگاه اجرایی برای همکاری و کاهش مصرف اعلام آمادگی کردند.

وی اظهارداشت: تعطیلی ادارات و بانکها به استثنای دستگاههای خدمات رسان در روزهای پنجشنبه، تدوین مدیریت انرژی سبز، خاموشی لامپ های اضافی،استفاده نکردن از کولر گازی، نصب سایبان برای کولرهای آبی، خارج شدن دستگاههای برقی در پایان ساعات اداری، استفاده از فتوسل برای تتظیم روشنایی، خارج کردن ۵۰ درصد روشنایی راهروهای ادارات، بازدید از اتاق ها در ادارات در زمان پایان ساعات اداری و تست کردن واحدها، خاموش کردن سیستم سرمایشی در بعداز ظهر، کاهش زمان کار پرسنل ستادی و صف و اصلاح الگوی مصرف در ادارات از برنامه هایی است که برای مدیریت مصرف صورت گرفته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز