استاندار قزین:

با دلالان و اخلال گران در شبکه توزیع مرغ برخورد جدی می کنیم

۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۷:۴۹:۵۱
کد خبر: ۱۲۰۴۷۸۴
با دلالان و اخلال گران در شبکه توزیع مرغ برخورد جدی می کنیم
استاندار قزوین گفت: با دلالان و کسانی که در شبکه توزیع مرغ و کالاهای اساسی مردم اخلال کرده و تنظیم بازار را برهم بزنند بشدت برخورد می کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور در جلسه ستاد تنظیم بازار استان قزوین که عصر شنبه در استانداری برگزار شد اظهارداشت: وقتی مردم مشکل همه باید عزم خود را جزم کنیم تا گره گشای مشکلات باشیم و اگر برخی سوء استفاده می کنند مورد بازخواست قرار گیرند.

وی بیان کرد: وقتی مدیران دولتی تمام قد در خدمت تولیدکنندگان و توزیع کنندگان کالا هستند تا اقلام اساسی مردم تامین شود منطقی نیست اجازه دهیم عده ای دلال و سودجو و فرصت طلب وضعیت بازاررا بر هم بزنند.

استاندار قزوین بیان کرد: کسانی که نظام عرضه و تقاضا را برهم بزنند با قاطعیت برخورد می کنیم زیرا کسی که حقوق مردم را زیرپا می گذارد و از بین می برد مستحق مجازات است.

بازار 3

وی اضافه کرد: تنها استانی بودیم که با تشکیل کمیته ویژه تعیین قیمت مرغ بازار را تنظیم و کنترل کردیم و امروز هم آمادگی داریم با کمک مرغ دران قیمت کارشناسی تعیین کنیم و نظر مرغدار لحاظ شود.

جمالی پور تصریح کرد: اکر تولید کننده ما متعهد نباشد با بحران مواجه می شویم لذا ضمن قدردانی از تولیدکنندگان همراه اعلام می کنیم با متخلفان بشدت برخورد خواهیم کرد.

وی خروج مرغ از استان را ممنوع اعلام کرد و گفت: برای خروج مرغ از استان دادستان باید ورود کند و هر جا شبکه توزیع اشکال داشت مراقبت کنند تا بازار بر هم نریزد.

استاندار قزوین اظهارداشت: در خصوص آمار و ارقام باید هماهنگی و نظم باشد و وجود آمارهای مختلف پذیرفتنی نیست لذا انتطار داریم آمار دامپزشکی، جهاد کشاورزی، صنعت و کشتارگاه مشترک و دقیق باشد.

جمالی پور افزود: در شرایط سختی هستیم و اگر غفلت و کوتاهی کنیم دچار بحران می شویم البته دنبال مچ گیری نیستیم اما نسبت به کوتاهی ها بی تفاوت نخواهیم بود و بویژه در تامین اقلام اساسی مردم جدی هستیم.

جلسه بازار

وی بیان کرد: می توانید از ظرفیت بسیج در توزیع مرغ استفاده شود تا زحماتی که مدیران در تامین و توزیع کالاهای اساسی متحمل شده اند هدر نرود.

استاندار با خروج سه هزار تن گندم داخلی به شرط جایگزینی با ورود 3 هزار تن گندم خارجی موافقت کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز