مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین:

سامانه بانک اطلاعات هنرمندان استان قزوین راه اندازی شد

۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۸:۰۰:۲۰
کد خبر: ۱۲۰۴۷۸۵
سامانه بانک اطلاعات هنرمندان استان قزوین راه اندازی شد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: به منظور شناسایی، ثبت و ضبط آثار، شرح‌احوال و ارائه خدمات به هنرمندان، امکان ثبت نام اصحاب فرهنگ و هنر در بانک اطلاعاتی فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد حسین اسماعیلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در مراسم آغاز به کار این سامانه گفت: بانک اطلاعات در عصر حاضر به عنوان یک ابزار ارتباطی و اطلاعاتی فرصت‌های نوینی را برای برنامه ریزی‌های منطبق با اهداف و نیازهای هر سیستم و دستگاهی فراهم می کند.

وی افزود: بدین سبب هدف بانک اطلاعات هنرمندان، شناسایی، ثبت و ضبط آثار و شرح احوال هنرمندان به منظور بستر سازی برای سیاست گذاری، برنامه‌ریزی و تعیین اهداف و راهکارها در حوزه فرهنگ و هنر استان قزوین است.

اسماعیلی تصریح کرد: نبود منابع دقیق و اطلاعات مدون به صورت آماری و تحلیلی در بسیاری از رشته‌های فرهنگی و هنری مشکلات زیادی را در پی دارد که با راه اندازی بانک اطلاعات می توان خلاء ها و نواقص مربوط به اطلاعات تخصصی اساتید و هنرمندان را تا حد بسیار زیادی مرتفع کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین خاطرنشان کرد: در این راستا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین سامانه بانک اطلاعات هنرمندان را راه اندازی کذرده و تمامی فعالان فرهنگی و هنری و قرآنی با مراجعه به این سامانه می توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی تصریح کرد: از این پس پیش نیاز ارائه خدمات به فعالان فرهنگی، قرآنی و هنری از جمله تسهیلات، صدور مجوز، درجه هنری، عضویت در صندوق هنر به شرط ثبت نام در این سامانه است.

اسماعیلی یادآورشد: از همه اساتید و هنرمندان دعوت می شود اطلاعات خود را با تکمیل فرم در بانک اطلاعات هنرمندان به نشانی https://ghazvin.farhang.gov.ir/fa/artistdb/artistreg ثبت کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز