مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین:

۱۷ میلیارد ریال برای تجهیز مراکز آموزشی فرهنگی قزوین اختصاص یافت

۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۰۷:۵۴:۵۰
کد خبر: ۱۲۰۴۸۷۳
۱۷ میلیارد ریال برای تجهیز مراکز آموزشی فرهنگی قزوین اختصاص یافت
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: سال گذشته 17 میلیارد ریال برای تجهیز مراکز آموزشی و فرهنگی استان در مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار اختصاص یافته و هزینه شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مریم بیدخام  در نشست پیگیری تامین اعتبار برای تجهیز مراکز آموزشی و فرهنگی مناطق حاشیه نشین استان قزوین که در استانداری برگزار شد اظهارداشت: پس از برگزاری جلسات متعدد کارشناسی نیازهای مناطق کم برخوردار استان با نظر دستگاههای اجرایی شناسایی و جمع بندی شد و در ادامه با انعکاس میزان مشکلات و نیازهای این مناطق به سازمان اجتماعی کشور این اعتبار برای استان جذب شد.

وی اضافه کرد: تجهیز پایگاه های اورژانس اجتماعی بهزیستی و اقلام مورد نیاز در مدارس، مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مراکز بهداشت، خانه های فرهنگ، کتابخانه و سالنهای ورزشی این مناطق از محل این اعتبارات انجام شد.

بیدخام تصریح کرد: طرح پژوهشی سنخ شناسی مناطق کمتر توسعه یافته استان شامل شناسایی و اولویت بندی آسیب های اجتماعی این مناطق توسط تیم پژوهشی با محور اداره کل راه و شهر سازی انجام شد و به وزارت کشور انعکاس داده شده است.

وی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و بیان معضلات و آسیبهای اجتماعی مناطق حاشیه نشین و سکونت گاههای غیر رسمی استان به وزارت کشور، در چهار سال گذشته بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار تملکی در این مناطق جذب شد.  

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین یادآور شد:  اعتبارات اختصاص یافته برای تجهیز مراکز آموزشی و فرهنگی قزوین برای هشت دستگاه دولتی از جمله آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، دانشگاه علوم پزشکی، ارشاد اسلامی، کتابخانه ها و بهزیستی و مراکز ارائه کننده خدمات اجتماعی و فرهنگی به شهروندان هزینه شده است.

بیدخام همچنین اظهارداشت: این اعتبارات به منظور تجهیز مراکز آموزشی، ورزشی، فرهنگی و درمانی شامل وسایل کمک آموزشی، کامپیوتر، چاپگر، اسکنر، وسایل گرمایشی و سرمایشی و سایر ملزومات مورد نیاز هزینه شده است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: تمامی دستگاه های مربوطه اعتبارات اختصاص داده شده را جذب کرده و در حال تجهیز مراکز خود هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز