مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین:

خاموشی ها در بخش خانگی در صورت همکاری نکردن صنایع دوباره اعمال می شود

۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۲۳:۰۸:۱۲
کد خبر: ۱۲۰۵۹۰۳
خاموشی ها در بخش خانگی در صورت همکاری نکردن صنایع دوباره اعمال می شود
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: در صورت همکاری نکردن صنایع، برنامه خاموشی ها در بخش خانگی و ادارات مجددا اعمال می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ دومین جلسه کارگروه نظارت و پیگیری حقوق عامه عصر دوشنبه به ریاست دادستان قزوین در محل دادستانی برگزار شد.

سعید بهادیوند چگینی در این جلسه اظهارداشت: در شرایط کنونی برای تامین برق مشترکان صنعتی و خانگی با چالش و کمبودهایی مواجهیم که تلاش کرده ایم با برنامه ریزی و تدبیر بتوانیم از این وضعیت خارج شویم.

وی بیان کرد: 19 درصد مصرف برق در استان در بخش خانگی، 24 درصد در کشاورزی و 57 درصد در بخش صنعتی است که در 15 تیرماه مقرر شد بخشی از خاموشی ها به صنعت منتقل شود تا بتوانیم خاموشی خانگی را کاهش دهیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین یادآورشد: با تصویب هیئت وزیران قرار شد 4 هزار مگاوات برق توسط صنایع صورت گیرد اما شهرک های صنعتی معاف شدند و قرار شد کارخانه های شیشه 50 درصد و واحدهای سرامیک و کاشی تا 40 درصد با کاهش مصرف و مدیریت آن به بهبود شرایط کمک کنند.

۴۳۲۱

چگینی گفت: در این هفته تلاش کردیم برق دامداری و مرغداری ها قطع نشود اما با معاف شدن شهرک های صنعتی از کاهش مصرف ممکن است در روز های آینده با اعمال خاموشی در بخش مشترکان خانگی مواجه خواهیم شد. 

وی تصریح کرد: در حال حاضر 24 مگاوات خاموشی داریم که در ادارات و بخش خانگی اعمال خواهد شد چون بار صنعتی ما هم بالاست.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: ظرفیت تولید ما 703 مگاوات و مصرف ما 840 مگاوات است و اگر صنایع همکاری نکنند در روزهای آینده مجبور هستیم مانند گذشته خاموشی را اعمال کنیم.

چگینی اضافه کرد: در خصوص رمز ارزها برخی دستگاهها با ظرفیت پایین کار می کنند و در رستوران و خانه ها و تعدادی شناسایی شد که 25 دستگاه در یک نیروگاه و 97 دستگاه را در منطقه دیگر شناسایی و کشف کردیم.

وی اظهارداشت: تنها یک مرکز تولید رمز ارز مجاز در شهرستان بویین زهرا داریم که ژنراتور مستقل دارد و هیچ فشاری به شبکه وارد نمی کند اما مابقی را تعطیل کرده ایم تا وضعیت مدیریت شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز