معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی مدارس کشور:

نیروهای ایثارگر درسازمان نوسازی تعیین تکلیف می شوند/ ۱۵ میلیارد تومان مطالبات پیمانکاران نوسازی

۱۴۰۰/۰۴/۲۳ - ۱۸:۰۷:۲۱
کد خبر: ۱۲۰۶۹۸۶
نیروهای ایثارگر درسازمان نوسازی تعیین تکلیف می شوند/ ۱۵ میلیارد تومان مطالبات پیمانکاران نوسازی
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: با تعیین وضعیت نیروهای ایثارگر در سازمان نوسازی، نیروهای متخصص و توانمند را جایگزین بازنشستگان خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین ؛ علی شهری معاون پشتیبانی، توسعه و مدیریت سازمان نوسازی مدارس کشور در سفر به قزوین از پروژه های عمرانی در حال اجرا در استان بازدید کرد.

شهری سپس با حضور در جمع مدیران نوسازی استان قزوین اظهارداشت:از همکاران نوسازی استان که فضای همدلانه ای دراستان مهیا کرده اند و کارها خوب پی شمی رود تشکر می کنم و ما در سفر به استانها ضمن ارزیابی اقدامات انجام شده و گفتن خدا قوت بدنبال حل مشکلات همکاران هستیم.

وی بیان کرد: در حوزه منابع انسانی استخدام های انجام شده با دقت در مصاحبه و بکارگیری نیروهای متخصص تلاش می کنیم افراد توانمندی وارد مجموعه شوند و بتوانیم با نیروهای تحصیل کرده و توانا و جوان را جایگزین نیروهای بازنشسته کنیم.

شهری تصریح کرد: در۲۰ استان نیروهای ایثارگر ما از پستهای یلاتصدی بیشتر است لذا اولویت بندی کردیم و متناسب با نوع ایثارگری و نوع قرداد و میزان سابقه کار همکاران امتیازدهی صورت گیرداما نهایتاهمه ایثارگران تبدیل وضعیت خواهند شد و برای همه پست ایجاد می کنیم.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی مدارس کشور تصریح کرد: همسان سازی حقوق کار معین ها عملیاتی شده و افزایش فوق العاده ویژه کارمندان از 35 درصد به 50 درصد در دست بررسی است و افزایش حقوق متناسب با تورم خواهد بود.

 

نوسازی 3

وی اظهارداشت: همچنین ساماندهی کارکنان دولت در مجلس در دست بررسی است که نوع استخدام یکسان شود و امیدواریم برای نیروهای طرحی اقدام خوبی رخ دهد.

شهری گفت: آموزش های تخصصی و عمومی برای کارکنان در دستور کار قرار دارد و این موضوع توسعه خواهد یافت تا سرانه آموزشی مد نظر در ارزیابی عملکرد محقق شود

وی بیان کرد: درخصوص امور رفاهی کارکنان هم اقدام شده و اعتبارات ورزشی افزایش قابل توجه و دو برابری داشته و در سایر شمول هم افزایش خوبی داریم.

شهری یادآورشد: در حوزه فناوری اطلاعات، به روز آوری سامانه مدیریت پروژه را انجام می دهیم و  نرم افزار مدیریت پروژه برای سازمان نوسازی مدارس و فرآیندهای خاص آن بومی سازی خواهد شد و فرآیند پیاده سازی توسط مشاور در حال اجرا بوده و تا پایان شهریور این کار عملیاتی می شود.

وی اظهارداشت: پیگیر هستیم تا اعتبارات هزینه ای را ملی کنیم که با ابن کار امور پرسنلی و پرداخت حقوق و دستمزد سامان پیدا می کند.

Capture

شهری گفت: در حال حاضر بیش از ۱۵ میلیارد تومان بدهی به پیمانکاران خیرساز داریم که لازم است برای پرداخت آن اقدام مناسب صورت گیرد تا اعتماد خیرین دچار آسیب نشود.

علی مناهی مدیرکل منابع انسانی سازمان نوسازی مدارس کشور هم در شورای معاونین استان در خصوص خدمات بیمه تکمیلی دانا و رضایت نسبی کارکنان، بازنشستگی کارکنان در موعد مقرر و قانونی، هماهنگی ادارات کل با سازمان در خصوص جذب نیرو، انتصاب نیروها در پست های مدیریتی بر اساس سطح بندی گواهی هم تراز و برحسب شایستگی ها و بروز رسانی سامانه پرسنلی و تشکیلات اسمی و ساختاری توضیحات کاملی ارائه داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز