فرماندار آوج:

۹۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه های عمرانی آوج اختصاص یافت

۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۰۸:۱۰:۴۶
کد خبر: ۱۲۰۸۷۷۴
۹۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه های عمرانی آوج اختصاص یافت
فرماندار شهرستان آوج از توزیع بیش از ۹۰۰ میلیارد ریال اعتبار عمرانی برای تکمیل و اجرای پروژه‌ها در سطح شهرستان خبر داد و گفت: با تخصیص و جذب این اعتبارات،روند توسعه شهرستان سرعت می گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ کمیته برنامه ریزی و توزیع اعتبارات تملک سرمایه ای شهرستان آوج در سال ۱۴۰۰ به ریاست علیرضایی فرماندار و با حضور رحمانی معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، مدیرکل نوسازی مدارس استان، معاونین دستگاه های اجرایی استان، بخشداران، شهرداران، روسای ادارات شهرستان و روسای شوراهای اسلامی شهرهای آوج وآبگرم در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد. 

علیرضایی در این جلسه در سخنانی بیان داشت: اعتبارات عمرانی شهرستان آوج در سال جاری بالغ بر ۹۰۰ میلیارد ریال می باشد که ۴۰۰ میلیارد ریال آن از محل اعتبارات استانی،۳۰۰ میلیارد ریال آن از محل اعتبارات محرومیت زدایی و مناطق محروم و ۲۰۰ میلیارد تومان جزو اعتبارات متوازن می باشد.و علاوه بر آن ۵۰ میلیارد ریال از اعتبارات نیز در اختیار نماینده شهرستان است که براساس نیازمندی ها و اولویت ها و به تشخیص ایشان و به منظور تکمیل پروژه ها تخصیص و توزیع خواهد شد. 

وی افزود:مبنای تصمیم گیری مدیریت شهرستان در توزیع اعتبارات ،اعلام نیازمندی ها و اولویت ها از سوی مدیران ادارات،بخشداران، شهرداران، دهیاران و شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان است.

فرماندار آوج گفت:اولویت تخصیص اعتبارات عمرانی شهرستان در سال جاری به حوزه های آب،راه،کشاورزی،نوسازی مدارس، بهداشت و درمان، ورزش و جوانان و بنیاد مسکن می باشد و انتظار می رود مدیران با تعامل و پیگیری به روند تکمیل و اجرای طرح ها سرعت ببخشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز