دبیر ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین:

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۳ مرداد ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۲:۵۰:۴۱
کد خبر: ۱۲۱۱۲۷۶
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۳ مرداد ۱۴۰۰
دبیر ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: با ابتلای 121 بیمار جدید به ویروس کرونا تعداد بیماران بستری در بیمارستانهای استان قزوین به 529 نفر رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی فخار سلیمانی در خصوص آخرین وضعیت بیماران کرونایی استان اظهارداشت: متاسفانه همچنان تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در استان دو رقمی است و انتظار داریم شهروندان رعایت پروتکلها را جدی بگیرند تا شاهد روند نزولی بیماری باشیم.

وی اضافه کرد: در بیست و چهارساعت گذشته 121  نفر دیگر از شهروندان به ویروس کرونا مبتلا شدند که با این وضعیت تعداد بیماران بستری استان به 529 نفر رسیده است.

فخار سلمیانی تصریح کرد: در این مدت 2 بیمار کرونایی نیز جان خود را از دست دادند.

دبیر ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین یادآورشد: موارد قطعی ابتلا به کرونا در حال حاضر 367 نفر و بیماران بدحال هم 33 نفر هستند که زیر دستگاه تنفسی قرار دارند.

وی اضافه کرد: با تلاش کادر درمانی استان قزوین در بیست و چهارساعت گذشته تعداد 80 نفر از بیماران از بیمارستانها ترخیص شدند.

فخار سلیمانی گفت: از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون بیش از 28 هزار و 266 نفر با ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستانهای استان بستری شده و تحت درمان قرار گرفتند.

دبیر ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین اظهارداشت: متاسفانه تاکنون یک هزار و 860 نفر از بیماران بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

 

نظر شما
پرونده ویژه