رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین:

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۵ مرداد ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۵/۰۵ - ۰۸:۳۸:۵۵
کد خبر: ۱۲۱۲۱۱۴
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۵ مرداد ۱۴۰۰
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت:‌ در بیست و چهار ساعت گذشته 152 بیمار جدید کرونایی در بیمارستان های استان قزوین بستری شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ پیمان نامدار در این باره اظهارداشت: در بیست و چهار ساعت گذشته تعداد 152 بیمار جدید با تست مثبت کرونا در بیمارستانهای استان قزوین بستری شدند و تحت درمان قرار گرفتند.

وی افزود: در حال حاضر تعداد بیماران بستری کرونایی در استان به 520 نفر رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: همچنین با فوت 3 بیمار دیگر در 24 ساعت گذشته آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در استان از ابتدای اپیدمی ویروس تاکنون به یک هزار و 869  مورد رسیده است.

نامدار یادآورشد: موارد قطعی ابتلا به کرونا در استان 685 نفر است که 31 بیمار بدحال تنفسی نیز در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون 28 هزار و 544 نفر در بیمارستانهای استان بستری شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: موارد قطعی ابتلا به کرونا تاکنون به 73 هزار و 658 نفر و موارد محتمل و مشکوک به 15 هزار و 387 نفر رسیده است.

وی تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی و ایثارگرانه کادر درمانی و پزشکی از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون 23 هزار و 534 نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستانهای استان قزوین ترخیص شده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز