نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی:

تقویت بخش خصوصی در این شرایط یک ضرورت است/ دولت کشمش کشاورزان را با قیمت مناسب خرید کند

۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۰۱:۴۲:۵۰
کد خبر: ۱۲۱۴۰۴۹
تقویت بخش خصوصی در این شرایط یک ضرورت است/ دولت کشمش کشاورزان را با قیمت مناسب خرید کند
نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: با تقویت بخش خصوصی وحمایت مناسب از آنها می توانیم طرح های عمرانی و سرمایه گذاری بیشتری را عملیاتی کرده و اشتغال مناسب هم ایجاد کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ رجب رحمانی در مراسم افتتاح مجتمع خدماتی و رفاهی در جاده بویین زهرا به رحیم آباد اظهارداشت: باید از بخش خصوصی تشکر کنیم که در شرایط تنگنای مالی دولت به میدان آمدند و با مشارکت در امور سرمایه گذاری بویژه ساخت مجتمع های خدماتی و رفاهی به مردم خدمت کردند.

وی بیان کرد: دولت باید زیرساختها را مهیا کرده و درست تصمیم گیری و نظارت کند و بقیه کارها را به مردم واگذار کند زیرا هر جا مردم وارد کار شده اند موفقیت ها بیشتر بوده است.

نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: توجه به ایمن سازی جاده ها با تعریض، روکش اسفالت و ایجاد بزرگراه و آزاد راه از کارهای مهمی است که می تواند سوانح را کاهش داده و هزینه های کشور را نیز کمتر کند.

image_2021_8_1-1_29_45_15_SrT

وی از افزایش اعتبارات استان به عنوان حرکتی ارزشمند یاد کرد و اظهارداشت: اضافه شدن بیش از 800 میلیارد تومان به بودجه استان کار بسیار بزرگی بود که با کمک همه نمایندگان و استاندار محقق شد و می تواند چشم انداز روشنی برای استان ترسیم کند.

رحمانی اضافه کرد: از مسئولان کشور انتظار داریم برای خرید کشمش کشاورزان با قیمت مناسب حداقل هر کیلو 20 هزار تومان اقدام کنند تا بهره برداران متضرر نشوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز