دبیر ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین:

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۱۱ مرداد ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۰۹:۳۴:۴۸
کد خبر: ۱۲۱۴۷۰۵
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
دبیر ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: در بیست و چهار ساعت گذشته 219 بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستانهای استان بستری شده و تحت مداوا قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی فخار سلیمانی در این باره اظهارداشت: در مدت بیست و چهار ساعت گذشته با بستری شدن 219 بیمار جدید کرونایی، تعداد بیماران بستری شده در بیمارستانهای استان به 601 نفر رسیده است.

وی بیان کرد: متاسفانه در 24 ساعت گذشته 6 نفر با تست مثبت قطعی کرونا جان خود را از دست دادند.

دبیر ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین یادآورشد: در مدت یاد شده تعداد 127 بیمار نیز پس از بهبودی از بیمارستانها ترخیص شدند.

وی گفت: همچنین تعداد موارد قطعی ابتلا به کرونا در استان در حال حاضر 607 نفر و بیماران بدحال 31نفر است که در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان قرار دارند.

فخار سلیمانی اضافه کرد: از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون تعداد 29 هزار و 418 نفر بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستانها بستری شده و تحت درمان قرار گرفته اند.

وی اظهارداشت: همچنین تعداد فوتی های کرونایی در استان تاکنون به یک هزار و 898 نفر رسیده است.

فخار سلیمانی گفت: موارد قطعی ابتلا به کرونا تاکنون به 77 هزار و 49 نفر و موارد محتمل و مشکوک به 15 هزار و 630  نفر رسیده است.

وی تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی و ایثارگرانه کادر درمانی و پزشکی از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون 24 هزار و 141 نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستانهای استان قزوین ترخیص شده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز