مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین:

ورزشکاران پارالمپیک فردا در قزوین بدرقه می شوند

۱۴۰۰/۰۵/۱۲ - ۱۳:۰۸:۳۱
کد خبر: ۱۲۱۵۲۸۱
ورزشکاران پارالمپیک فردا در قزوین بدرقه می شوند
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: مراسم بدرقه مربی تیراندازی و ورزشکار تیم ملی والیبال نشسته استان برای اعزام به مسابقات پارالمپیک فردا برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عباس علایی مقدم در هنگام حضور ورزشکاران هیئت ورزش همگانی و بسیج ورزشکاران قزوین برای اهدای خون در گفتگو با خبرگزاری برنا اظهار داشت: جامعه ورزشی طبق روال همیشگی در امور خیرخواهانه و اهدای خون مشارکت دارند تا به دیگران کمک شود.

وی افزود: ورزشکاران استان قزوین با درک شرایط نیازمندان برای شکرگزاری نسبت به سلامت خود به دیگران کمک می کنند تا جان بیماران نیازمند را نجات دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین تصریح کرد: هیئت ورزش های همگانی و جامعه بسیج ورزشکاران امروز با هماهنگی انجام شده با پایگاه انتقال خون با اهدای خون خود به یاری نیازمندان شتافتند و امیدواریم این کار بتواند بخشی از نیازهای خونی استان را تامین کند.

وی بیان کرد: سازمان انتقال خون با فراخوان برای تامین فرآورده های خونی اقدام کرده و جامعه ورزشی به آن پاسخ داده و این حرکت همچنان ادامه دارد.

image_2021_8_3-11_40_59_758_LPE

ورزشکاران پارالمپیک فردا اعزام می شوند

علایی مقدم در خصوص مراسم بدرقه ورزشکاران پارالمپیک هم گفت: خوشبختانه استان قزوین دو نماینده به این مسابقات اعزام می کند و فردا در مراسمی با حضور استاندار قزوین این ورزشکاران را راهی مسابقات جهانی خواهیم کرد.

وی اظهارداشت: جبرئیل عبادی مربی تیر و کمان و علیرضا رمضانی بازیکن والیبال نشسته تیم ملی فردا ساعت 3 با بدرقه استاندار و ورزشکاران راهی مسابقات پارالمپیک می شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در خصوص تعطیلی فعالیتهای ورزشی هم بیان کرد: با تشدید ویروس کرونا و اعمال محد ودیت های بیشتر جامعه ورزشی هم تابع مصوبات ستاد است و اگر قرار شد از روز شنبه محدودیت ها بیشتر شود ما هم تابع خواهیم بود و تعطیلی باشگاهها را اعلام می کنیم.

image_2021_8_3-11_41_2_396_0Su

 علایی مقدم بیان کرد: برای ما سلامت ورزشکاران در اولویت است و در صورت تصمیم ستاد کرونا به تبع بقیه مشاغل ما هم برای تضمین سلامت مردم همکاری خواهیم کرد.

وی در خصوص پرداخت تسهیلات به آسیب دیدگان از کرونا هم اظهارداشت: سامانه ثبت نام برای برخورداری از تسهیلات حمایتی دولت برای باشگاههای ورزشی آسیب دیده همچنان باز است و افراد می توانند در آن ثبت نام کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز