معاون نظارت و بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور:

دومین انبار بزرگ تجهیزات آبفای کشور در قزوین احداث می شود

۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۱۴:۲۴:۵۶
کد خبر: ۱۲۱۵۸۳۱
دومین انبار بزرگ تجهیزات آبفای کشور در قزوین احداث می شود
معاون نظارت و بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: دومین انبار بزرگ تجهیزات آبفای کشور در قزوین احداث می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سید حمیدرضا کشفی معاون نظارت و بهره برداری شرکت ابفای کشور در مراسم امضای تفاهم نامه استفاده از پساب تصفیه خانه بویین زهرا در بخش صنعت که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: امروز در شرایط سختی از نظر منابع آبی قرار داریم و در شرق کشور ورودی سدها صفر شده و اگر طرح های زیرساختی در برخی نقاط از جمله شهر مشهد نبود با چالش جدی تری مواجه می شدیم.

وی افزود: وضعیت منابعی اصلا خوب نیست و حتما باید از پساب در صنعت و نیروگاهها بخوبی استفاده کنیم و انعقاد قرارداد برای استفاده از پساب تصفیه خانه بویین زهرا شروع خوبی برای توسعه این کار ارزشمند است.

image_2021_8_4-15_23_57_478_C2I

کشفی تصریح کرد: در بازدید از طرح انتقال آب از سد طالقان به آبیک و استان قزوین روند پروژه بسیار مطلوب بود و نشان می دهد قزوین بخوبی آینده نگری کرده و پروژه های آبی خوبی را پیش ببنی و اجرایی کرده که چشم انداز مناسبی را ترسیم خواهد کرد.

وی گفت: یک انبار بزرگ مرکزی برای دپوی تجهیزات آبرسانی در اصفهان ایجاد کردیم که کمک های بین المللی در آنجا مستقر شود و بزودی دومین انبار را در استان قزوین دایر می کنیم. 

کشفی تصریح کرد: با توجه به توان بهره برداری و امکان مناسب انتقال تجهیزات این مرکز در مواقع اضطراری می توان  مورد توجه قرار گیرد. 

وی افزود: اولین قرارداد پساب در استان قزوین به حجم دو هزار مترمکعب اتفاق مبارکی است که امیدوارم بسرعت با حجم بیشتری تداوم یافته و در بخشهای دیگر هم عملیاتی شود. 

کشفی از مدیریت جهادی مدیران صنعت آب و برق استان قزوین نیز تجلیل کرد. 

image_2021_8_4-15_23_30_894_MFJ

در ادامه قرارداد فروش پساب تصفیه خانه فاصلاب شهر بویین زهرا به حجم دو هزار مترمکعب با ‌کارخانه ذوب آهن آریان فولاد امضا شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز