‍ فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با ویروس کرونا در استان قزوین:

محدودیت تردد خودروها تا پنجم شهریور ادامه دارد/ همکاری مردم و اصناف در قزوین مطلوب است

۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۰۹:۰۸:۴۲
کد خبر: ۱۲۲۲۸۴۶
محدودیت تردد خودروها تا پنجم شهریور ادامه دارد/ همکاری مردم و اصناف در قزوین مطلوب است
‍ فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با ویروس کرونا استان قزوین گفت: ممنوعیت تردد بین استانی تا پایان هفته و ۵ شهریور ادامه خواهد داشت.

به گزارش  خبرگزاری برنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با ویروس کرونا استان قزوین با اعلام این خبر اظهارداشت: از عزاداران حسینی در هیئات مذهبی به خاطر رعایت پروتکل ها در ایام دهه اول محرم تشکر و قدردانی می شود..

حبیبی بیان کرد: خوشبختانه در ایام تعطیلات اعلام شده اصناف و بازاریان هم همراهی و همکاری بسیار خوبی با ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا داشتند که موجب شد بتوانیم به اهداف تعیین شده دست یابیم.

جانشین ستاد پیشگیری ومقابله با کرونا در استان قزوین گفت: ممنوعیت تردد با همکاری مردم و اعمال قانون توسط پلیس تا ۷۰ درصد موثر بوده است و با تصمیم گرفته شده این ممنوعیت تردد تا پایان هفته و روز ۵ شهریور ادامه دارد.

منوچهر حبیبی 33

وی بیان کرد: با آغاز فعالیت ادارات، بانک‌ها و اصناف از امروز یکشنبه با نظر مدیران حدود ۵۰ درصد پرسنل می‌توانند از دورکاری استفاده کنند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با ویروس کرونا در استان افزود: همچنان فعالیت رستوران ها به صورت بیرون بر خواهد بود و تالارها، سالن های سینماو تئاتر و استخرها تا پایان هفته تعطیل خواهند بود و ناوگان اتوبوسرانی نیز تا پایان هفته فعالیتی نخواهد داشت.

62006348

حبیبی یادآورشد: فعالیت پاساژها و بازارهای سربسته به شرط مراعات ویژه بهداشتی امکان‌پذیر است و باشگاه های بدنسازی نیز تا پایان هفته تعطیل خواهند بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز