جانشین ستاد کرونای استان قزوین:

یک مرکز واکسیناسیون دو نوبتی در هر شهرستان فعال می شود

۱۴۰۰/۰۶/۱۴ - ۱۴:۵۰:۵۴
کد خبر: ۱۲۲۹۴۵۳
یک مرکز واکسیناسیون دو نوبتی در هر شهرستان فعال می شود
جانشین ستاد کرونای استان قزوین گفت: در هر شهرستان یک مرکز به صورت دو نوبتی برای واکسیناسیون شهروندان در استان قزوین فعال خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه کمیته واکسیناسیون ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین روز یکشنبه به ریاست منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس کمیته واکسیناسیون ستاد، محمد شفیعی و محمد نصیری فرمانداران شهرستان های قزوین و البرز، نامدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، مهدیخانی مدیرکل مدیریت بحران و دیگر اعضای کمیته در سالن جلسات معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد.

در این جلسه فرمانداران دیگر شهرستان ها نیز به همراه مسئولان مراکز بهداشت هر شهرستان به صورت ویدئو کنفرانسی در جلسه شرکت کردند و در مورد وضعیت واکسیناسیون مناطق مطالب خود را مطرح کردند.

منوچهر حبیبی در این جلسه اظهارداشت: در دو روز اخیر اخبار بسیار خوبی از تامین واکسن دریافت کرده ایم و با اقدامات انجام شده ظرفیت تزریق واکسن در استان بین دو تا سه برابر افزایش یافته است. 

وی بیان کرد: در هر شهرستان حداقل بایستی یک مرکز به صورت دونوبتی برای واکسیناسیون فعال باشد و با هدف گزاری انجام شده، تا آبان ماه تلاش می کنیم تا جمعیت بالای ۱۸ سال علیه کرونا واکسینه  شوند.

ویدئو کنفرانس

جانشین ستاد کرونای استان قزوین یادآورشد: طرح مراقبت در منزل باید تداوم یابد و یک تیم متشکل از هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی، سپاه برای توزیع  کپسول اکسیژن ساز اقدام کند.

وی گفت: همچنان تردد شبانه و کسب و کارها از ساعت 22 ممنوع است و با متخلفان برخورد خواهد شد.

حبیبی اظهارداشت: با تامین واکسن بیشتر ضرورت دارد چند کار انجام شود و حجم قابل توجهی از واکسن در اختیار گروهها قرار گیرد و پایگاههای تزریق واکسن هم بیشتر شود.

وی افزود: در حال حاضر روزانه ۱۲ هزار دز واکسن در استان تزریق می شود و قادریم آن را تا ۳۰ هزار دز هم افزایش دهیم.

جانشین ستاد کرونای استان قزوین یادآورشد: بایستی ساعات تزریق واکسن در مراکز تجمیعی بیشتر شود و با تامین نیروی متخصص و خدماتی در مراکز واکسیناسیون گروههای بیشتری را تحت پوشش واکسیناسیون قرار دهیم.

حبیبی تصریح کرد: اگر کارکنان دولت از زدن واکسن خودداری کنند به دلیل نقض قوانین به تخلفات اداری معرفی خواهند شد.

وی گفت: اگر واحد صنفی به دلیل تخلف پلمب شود حداقل 48 ساعت تعطیل شده و پس از سپردن تعهد مجاز به فعالیت خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز