رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

امسال ۶۲۵ فقره اشتغال در بخش کشاورزی استان قزوین ایجاد شد

۱۴۰۰/۰۶/۱۶ - ۰۸:۱۱:۰۲
کد خبر: ۱۲۳۰۰۸۷
امسال ۶۲۵ فقره اشتغال در بخش کشاورزی استان قزوین ایجاد شد
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۲۵ فقره اشتغال مستقیم در بخش‌های مختلف کشاورزی استان ایجاد شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ فاطمه خمسه با اعلام این خبر اظهارداشت: بیشترین میزان اشتغال محقق شده در زیر بخش‌های زراعت ۲۰۹ نفر، دامپروری دام سبک ۱۱۳ نفر، پرورش طیور ۵۱ نفر، مکانیزاسیون ۶۶ نفر و باغبانی ۵۸ نفر بوده است.

وی اضافه کرد: اشتغال محقق شده در سایر بخش ها شامل: شیلات و آبزیان، صنایع تبدیلی و تکمیلی، آب و خاک، حفظ نباتات، زنبورداری، پرورش قارچ خوراکی، پرورش دهنده گاو شیری و خدمات دیگر بوده است.

خمسه تصریح کرد: سال گذشته جهاد کشاورزی قزوین در اجرای اشتغال‌زایی از تعهدات ابلاغی خود فراتر رفت.

وی اضافه کرد: در سال گذشته، در مجموع ۳ هزار و ۸۵۲ نفردر بخش کشاورزی مشغول به کار شدند و شاهد تحقق ۱۰۱ درصدی برنامه ها و تعهد اشتغال این دستگاه اجرایی بودیم و امیدواریم امسال نیز این مهم محقق شود.

جهاد

خمسه تصریح کرد: اعطای تسهیلات از منابع رونق تولید، تسهیلات حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار مناطق روستایی و عشایری، تسهیلات بند الف تبصره ۱۸، کمک‌های فنی و اعتباری مشاغل خانگی، تسهیلات خط ۹ مکانیزاسیون، نقش قابل توجهی در ایجاد و تثبیت اشتغال در بخش کشاورزی استان دارد.

وی گفت:  علاوه بر این برنامه‌ها، متناسب با شرایط موجود اقدامات لازم در راستای پشتیبانی از تولید در بخش کشاورزی و رفع موانع پیش ‌روی آن با هدف ایجاد اشتغال در دستور کار این سازمان قرار دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز