بازگشت غرور آفرین ورزشکاران پارالمپیک:

مدال آور و مربی اعزامی به رقابت های پارالمپیک در قزوین مورد استقبال قرار گرفتند

۱۴۰۰/۰۶/۱۶ - ۱۹:۰۹:۳۰
کد خبر: ۱۲۳۰۱۳۱
مدال آور و مربی اعزامی به رقابت های پارالمپیک در قزوین مورد استقبال قرار گرفتند
در مراسمی با حضور استاندار، امام جمعه و مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین از «مرتضی رمضانی» عضو تیم ملی والیبال نشسته ایران و جبرئیل عبادی مربی پاراتیروکمان در مسابقات پارالمپیک توکیو استقبال و تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ آیین استقبال از دو نماینده شایسته استان در مسابقات پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ مرتضی رمضانی مدال آور تیم والیبال و جبرئیل عبادی مربی تیم پاراتیروکمان عصر سه شنبه با حضور آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، هدایت الله جمالی پور استاندار،  عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین، محمد شفیعی فرماندار قزوین و درافشانی رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین و جمعی از ورزشکاران و خانواده مدال آوران در سالن ورزشی شهید بابایی قزوین برگزار شد.

image_2021_9_7-19_57_24_63_EqN

پرونده کاروان ایران در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو با ۲۴ مدال، شامل ۱۲ طلا، ۱۱ نقره و یک برنز بسته شد. 

به این ترتیب ایران در جدول رده‌بندی مدال‌ها با چهار طلای بیشتر و دو پله صعود نسبت به بازی‌های ۲۰۱۶ ریو در جایگاه سیزدهم در شانزدهمین دوره رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو قرار گرفت تا بهترین نتیجه ایران در ادوار پارالمپیک به ثبت برسد.

ایران در مسابقات پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو با ۲۴ مدال، شامل ۸ مدال طلا، ۹ نقره و ۷ برنز در رده پانزدهم قرار گرفته بود.

82041410-70662433

مدال آوران پارالمپیک توکیو: 

مدال طلا: تیم ملی والیبال نشسته، ساره جوانمردی (تیراندازی)، زهرا نعمتی (تیروکمان)، روح الله رستمی (وزنه‌برداری)، وحید نوری و محمدرضا خیرالله زاده (جودو)، امیر خسروانی، مهدی اولاد، هاشمیه متقیان، حامد امیری و سعید افروز (دوومیدانی) و اصغر عزیزی (تکواندو)

مدال نقره: امان‌الله پاپی، علیرضا مختاری، علی پیروج، صادق بیت سیاح، سجاد محمدیان و مهدی اولاد (

دوومیدانی)، امیر جعفری، حامد صلحی پور و منصور پورمیرزایی (وزنه برداری)، رمضان بیابانی (تیروکمان) و مهدی پوررهنما (تکواندو) 

مدال برنز: سامان رضی (وزنه برداری).

والیبال

والیبال نشسته ایران تیم همیشه قهرمان

تیم همیشه فینالیست والیبال نشسته ایران و پر افتخارترین تیم جهان که در هشت دوره حضور قبلی خود در بازی‌های پارالمپیک، همیشه فینالیست بوده و جز در بازی‌های آتن و لندن در ۶ دوره دیگر قهرمان بازی‌ها را به خود اختصاص داده و مدال طلا را نصیب خود کرده، برای رسیدن به فینال بازی‌های توکیو  در بازی‌های قبلی با قدرت و انگیزه کامل ظاهر شده و همه حریفان (آلمان، برزیل، چین و بوسنی و هرزگوین) را شکست داده بود.

تیم ایران همه حریفان حتی بوسنی را ۳  بر صفر شکست داده بود و تیم روسیه هم جز یک گیم باخت مقابل برزیل، دیگر تیم‌های مقابل خود را تا رسیدن به فینال (ژاپن، بوسنی هرزگوین و مصر)با نتایج 3 بر صفر مغلوب کرده بود.

ملی پوشان ما با  قدرت و شایستگی و با نتیجه3 بر یک برتری خود را بر این حریف نیز دیکته و مدال طلای والیبال نشسته در پارالمپیک را قطعی کردند.

توکیو 3

استقبال از مدال آور توکیو در قزوین

در پی تاریخ سازی غرورآفرین مرتضی رمضانی قهرمان ارزنده و قزوینی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان در کسب اولین مدال تاریخ پارالمپیک استان قزوین در رقابت های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو عصر سه شنبه مراسم استقبال از این مدال آور قهرمان در محوطه روباز و حیات مجموعه ورزشی شهید بابایی قزوین برگزار شد.

image_2021_9_7-20_1_17_193_cZr

در این مراسم از مرتضی رمضانی عضو تیم ملی والیبال نشسته ایران و جبرئیل عبادی مربی تیم پاراتیرو کمان تجلیل شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز