مرتضی رمضانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

در صورت حمایت جدی از ورزشکاران قادریم مدال های رنگارنگی را در رقابت های حهانی کسب کنیم

۱۴۰۰/۰۶/۱۷ - ۱۲:۰۳:۵۲
کد خبر: ۱۲۳۰۷۷۸
در صورت حمایت جدی از ورزشکاران قادریم مدال های رنگارنگی را در رقابت های حهانی کسب کنیم
مدال آور مسابقات پارالمپیک گفت: در صورت شناسایی استعداد های پنهان در شهرستانها و حمایت جدی از ورزشکاران قادریم مدال های بیشتری را در رقابت های جهانی برای کشور کسب کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ آیین استقبال از دو نماینده شایسته استان در مسابقات پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ آقایان، مرتضی رمضانی مدال آور تیم والیبال نشسته و جبرئیل عبادی مربی تیم پاراتیروکمان روز گذشته با حضور آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، هدایت الله جمالی پور استاندار، عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین، محمد شفیعی فرماندار قزوین و درافشانی رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین و جمعی از ورزشکاران و خانواده مدال آوران در محوطه باز مجموعه ورزشی شهید بابایی قزوین برگزار شد.

مدال آوران

در حاشیه این مراسم در گفتگو با مرتضی رمضانی مدال آور تیم والیبال نشسته ایران در پارالمپیک از حال و هوای مسابقات جویا شدیم.

رمضانی در این خصوص اظهارداشت: مسابقات پارالمپیک بالاترین سطح ورزش دنیا محسوب می شود و بهترین تیم ها و ورزش کاران پس از سالها تلاش مستمر می توانند جواز حضور در این میدان مهم ورزشی را کسب کنند و برای من هم افتخار بود که توانستم همراه تیم والیبال نشسته عازم این مسابقات شوم.

وی بیان کرد: تیم والیبال نشسته ایران سالهاست قهرمان بلامنازع دنیاست و ما در این دوره هم برای دفاع از عنوان قهرمانی عازم پارالمپیک شدیم که دو رقیب جدی به نامهای بوسنی و روسیه داشتیم که خوشبختانه موفق شدیم هر دو تیم را شکست دهیم و به مدال طلا دست یابیم.

وی گفت: برای رسیدن به فینال در بازی‌های توکیو در بازی‌های قبلی هم با قدرت و انگیزه کامل ظاهر شدیم و همه حریفان (آلمان، برزیل، چین و بوسنی و هرزگوین) را شکست دادیم.

Capture

رمضانی تصریح کرد: تیم ایران همه حریفان حتی بوسنی را ۳  بر صفر شکست داده بود و تیم روسیه هم جز یک گیم باخت مقابل برزیل، دیگر تیم‌های مقابل خود را تا رسیدن به فینال (ژاپن، بوسنی هرزگوین و مصر) با نتایج 3 بر صفر مغلوب کرده بود.

وی بیان کرد: ملی پوشان ما با  قدرت و شایستگی و با نتیجه3 بر یک برتری خود را بر این حریف نیز دیکته و مدال طلای والیبال نشسته در پارالمپیک را قطعی کردند.

رمضانی در پاسخ به رمز موفقیت تیم والیبال اظهارداشت: همدلی و صمیمیت اضعای تیم رمز موفقیت ما بود و با انگیزه بالا برای قهرمانی و به اهتزاز درآمدن پرچم کشور مبارزه کردیم و به نتیجه رسیدیم.

وی در خصوص حمایت مسئولان استان از قهرمانان هم یادآورشد: آقای علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان و استاندار محترم خیلی از ماد حمایت کردند و انمگیزه دادند و هم در مراسم بدرقه و هم زمان بازگشت مراسم خوبی را تدارک دیدند که جای تقدیر دارد.

عضو تیم والیبال نشسته پارالمپیک در پاسخ به سوالی در مورد رقابت های آینده گفت:  اواخر اسفند ماه امسال و اوایل فروردین سال آینده مسابقات جهانی را در پیش داریم که عازم کشور چین خواهیم شد که باید برای قهرمانی فکر کنیم.

توکیو+3

رمضانی اظهارداشت: استان قزوین ظرفیت و پتانسیل قهرمانی زیادی دارد و اگر مسئولان کمک کنند با شناسایی استعدادهای ورزشی می توانیم ورزشکاران بیشتری را عازم مسابقات کنیم تا مدال بیشتری کسب کنیم.

وی در خصوص وضعیت امکانات ورزشی معلولان در استان هم گفت: خوشبختانه برای جانبازان و معلولین امکانات ورزشی خوبی تهیه شده و در گذشته هم تعهداتی داده اند که اگر به آن عمل کنند وضعیت بهتر می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز