رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین:

۱۰۰ گروه جهادی در عملیات امدادرسانی سیلاب امسال در آوج و الموت مشارکت کردند

۱۴۰۰/۰۶/۱۸ - ۱۶:۴۶:۰۵
کد خبر: ۱۲۳۱۳۲۸
۱۰۰ گروه جهادی در عملیات امدادرسانی سیلاب امسال در آوج و الموت مشارکت کردند
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین گفت: در پی سیلاب امسال در الموت و آوج بیش از 100 گروه جهادی برای کمک و امداد رسانی به آسیب دیدگان وارد ماموریت شدند

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ ستاد استانی پیشگیری ، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران روز پنجشنبه با حضور سردار آتانی فرمانده سپاه استان، علی فرخزاد معاون عمرانی، لطف الله سیاهکلی و فاطمه محمد بیگی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، مهدیخانی مدیرکل مدیریت بحران، شفیعی فرماندار و مدیران دستگاههای اجرایی در محل سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین برگزار شد.

امیرعلی حسینیان در این جلسه اظهارداشت: بدون اغراق باید اذعان کرد همه مدیران استان در زمان وقوع حادثه سیل در محل وقوع سیلاب حاضر شدند و امدادرسانی را بخوبی انجام دادند و جدیت در کار همه مسئولان بخوبی مشهود بود که جای تقدیر دارد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین تصریح کرد: انگیزه مدیران و دلسوزی آنها در برخی مواقع به گونه ای بود که گویی خانواده های خودشان دچار حادثه شده و این تعهد کاری و وجدانی برای ما ارزشمند است و در ادامه کار نیز با همین روحیه اقدام خواهیم کرد.

سرهنگ حسینیان یادآورشد: برای کمک به آسیب دیدگان ناشی از سیل بیش از 100 گروه جهادی اعزام شدند و 1320« نفر روز» خدمت رسانی به مردم آسیب دیده آوج و الموت شرقی و غربی صورت گرفت.

سرهنگ 2

وی گفت: لایروبی 110 واحد مسکونی و لوازم خانگی آسیب دیدگان توسط نیروهای جهادی انجام شد و 30 معبر روستایی بازگشایی شد و سردهنه های کشاورزی هم با کمک راهداری و جهان صورت گرفت.

حسینیان تصریح کرد: آبرسانی، برقرسانی، توزیع بسته های معیشتی، توزیع 15 هزار پرس غذای نذری در میان سیل زدگان از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی اظهارداشت: همچنین با استفاده از 10 دستگاه خودروی عملیاتی و 50 دستگاه خودروی دیگر برای کمک رسانی اقدام کردیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین اضافه کرد: امسال بایستی مشکل تردد روستای ساغران سفلی را حل کنیم زیرا تنها پل دسترسی این روستا تخریب شده و در فصل زمستان می تواند مشکلات عدیده ای برای ساکنان این منطقه ایجاد کند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز