نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی:

مجلس انقلابی از دولت انقلابی حمایت می کند تا مشکلات مردم بسرعت حل شود/ آمبولانس و MRI نیاز تاکستان

۱۴۰۰/۰۶/۱۹ - ۰۸:۳۵:۰۷
کد خبر: ۱۲۳۱۴۲۳
مجلس  انقلابی از دولت انقلابی حمایت می کند تا مشکلات مردم بسرعت حل شود/ آمبولانس و  MRI نیاز تاکستان
نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس انقلابی از دولت انقلابی حمایت خواهد کرد تا با راه اندازی نهضت خدمت رسانی به مردم مشکلات اساسی کشور بسرعت برطرف شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ نشست مشترک هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی قزوین و اعضای ستاد استانی مقابله با کرونا پنجشنبه شب با حضور عین اللهی وزیر بهداشت، آیت الله عابدینی امام جمعه، جمالی پور استاندار، معاونان استاندار، رجب رحمانی، فاطمه محمد بیگی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، نامدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی استانُ سردار آتانی فرمانده سپاه استان در استانداری برگزار شد.

رجب رحمانی در این نشست اظهار داشت: سلامت مردم یک اصل است و همه کارهای نظام باید با محور امنیت و سلامت باشد تا آینده کشور تضمین شود.

نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس به امر سلامت مردم بسیار اهمیت داده و بیشترین اعتبارات و توجه ویژه را به وزارت بهداشت کرده به طوری که در مجلس نهم نیز یک درصد مالیات ارزش افزوده به سلامت اختصاص داده شد و در لایحه بودجه امسال هم در کمیسیون تلفیق 157 درصد به اعتبارات این وزارتخانه اضافه کردیم.

image_2021_9_10-0_51_0_915_L4Z

رحمانی گفت: نگاه ما در مجلس برای همه مردم استانها یکسان بوده تا سلامت شهروندان جدی گرفته شود اما برخی استانها به دلیل موقعیت جغرافیایی و نوع خدماتی که به مردم سایر استانها نیز می دهند باید مورد توجه بیشتر قرار گیرند.

وی اظهارداشت: رویکرد ما این است که کارها به مردم واگذار شود و اگر در واردات واکسن به بخش خصوصی مجوز داده می شد امروز از وضعیت بهتری در واکسیناسیون مواجه بودیم و کارها جلوتر بود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی یادآورشد: امروز با روی کار آمدن دولت جدید سرعت واردات واکسن و تزریق آن بشدت بالا رفته و امیدواریم با همراهی مردم و رعایت پروتکل ها بتوانیم شرایط بهتری برای زندگی مردم را مهیا کنیم.

وی بیان کرد: مجمع نمایندگان استان قزوین در حمایت از برنامه های وزارت بهداشت که سلامت مردم را هدف گذاری کرده جدی و همراه است و پشتیبانی لازم را نیز انجام خواهد داد.

کادر درمانی استان قزوین ایثار کردند

رجب رحمانی با تشکر از همکاری استاندار، معاونان، سپاه، بسیج، هلال احمر و نیروی انتظامی اظهارداشت: کادر درمانی و پزشکی و پرستاری و در راس آن دکتر نامدار با تیم مدیریت خود در استان بسیار خوب کار کردند و ما قدردان تلاش ایثارگرانه همه آنها هستیم.

شهر شال به آمبولانس و تاکستان نیازمند دستگاه MRI

وی در ادامه گفت: شهرستان تاکستان هم از کمبود تخت و تجهیزات بیمارستانی در رنج است زیرا به سایر شهرهای اطراف هم خدمات می دهد که از وزیر محترم انتظار داریم برای تامین نیازها دستور لازم را صادر کنند.

image_2021_9_10-8_16_44_274_GiG

رحمانی اضافه کرد: در تاکستان به دستگاه  MRI نیازمندیم و در صورت تامین آن از مراجعه بیماران به مرکز استان جلوگیری خواهد شد و در شهر شال هم به یک دستگاه آمبولانس بشدت نیاز است.

وی تصریح کرد: مجلس انقلابی پشتیبان دولت انقلابی است و کمک خواهد کرد تا رئیس جمهور و تیمش در حل مشکلات مردم موفق شود و بسیار امیدواریم تا دولت جدید در خدمت رسانی تحولی بزرگ در کشور ایجاد کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز