امام جمعه موقت قزوین:

دشمن با جنگ روایت ها به دنبال تخریب دستاوردهای انقلاب اسلامی است

۱۴۰۰/۰۶/۱۹ - ۱۵:۴۷:۱۳
کد خبر: ۱۲۳۱۵۸۰
دشمن با جنگ روایت ها به دنبال تخریب دستاوردهای انقلاب اسلامی است
امام جمعه موقت قزوین گفت: مردم مراقب باشند زیرا دشمنان با به راه انداختن جنگ روایت ها به دنبال تخریب دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حجت الاسلام سید مهدی خضری در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی برگزار شد اظهار داشت: امام حسین (ع) کشته شده جنگ روایت هاست و دشمنان با طراحی روایت های غلط از وقایع مختلف این شهادت را رقم زدند.

وی افزود: جنگ روایت ها از زمان حکمیت امیرالمومنین(ع) آغاز شد و به همین دلیل درعاشورا مهمترین بهانه آنها در جنگ با امام حسین (ع) را بغض از امام علی (ع) عنوان کردند.

خطیب نماز جمعه قزوین تصریح کرد: در جنگ روایت ها براحتی در یک کلمه شهید را به قاتل و مومن را به کافر تبدیل می کنند و باید بپذیریم امروز هم در سخت ترین شرایط جنگ روایت ها هستیم و از ابتدای انقلاب اسلامی روایت های متعددی علیه انقلاب در حال نشر است.

حجت الاسلام خضری با اشاره به وقایع کشور افغانستان هم گفت: در افغانستان هم در شرایط جنگ روایت ها قرار داریم هر چند در وقایع این کشور شاهد جنگ حق و باطل نیستیم اما مسایلی را شاهدیم که باید در آن اندیشه کرد.

وی تصریح کرد: شاید امروز برخی سوال کنند چرا ایران در این جنگ شرکت نمی کند، البته در این شبهه افکنی کسی دنبال خیرخواهی برای مردم افغانستان نیست بلبکه می خواهند به جریان مقاومت و دفاع از حریم اسلامی ضربه بزنند.

وی اظهار داشت: کسانی که امروز به ظاهر طرفدار افغانستان شده اند در گذشته همین افراد علیه مدافعان حرم، مقاله و یادداشت منتشر می کردند ولی امروز مدافع افغانستان شده اند.

امام جمعه موقت قزوین گفت: به فرموده رهبری، جمهوری اسلامی مدافع مردم افغانستان و پشتیبان ایجاد دولت فراگیر است و در دعوای قومیتی این کشور شرکت نمی کند البته طالبان مانند داعش نیست، گرچه طالبان را هم تطهیر نکرده ایم.

حجت الاسلام خصری با اشاره به تبلیغات سوء دشمنان در خصوص نادیده گرفتن توان علمی دانشمندان کشور در تولید واکسن اظهار داشت: در زمان تولید واکسن برکت مقام معظم رهبری این اقدام را همچون فعالیت های دفاع مقدس پرافتخار و مهم دانستند ولی امروز برخی با ایجاد بدبینی از تزریق واکسن برکت خودداری می کنند و آن را آب مقطر می دانند و فریفته اغوای غربیها شده اند.

وی در مورد طب سنتی هم گفت: خوشبختانه دانشمندان نخبه ای در زمینه طب سنتی درکشور فعالیت دارند و دولت باید از این فعالیت ها حمایت کرده و با سوء استفاده ها نیز مقابله کند.

امام جمعه موقت قزوین اظهارداشت: برای اعزام زائران به مراسم اربعین هم با مسئولان عراقی مذاکره و رایزنی هایی شده و قرار است ۶۰ هزار نفر به این مراسم اعزام شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز