جانشین فرمانده انتظامی قزوین خبر داد:

انهدام باند سارقان منزل در قزوین

۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۰۷:۳۶:۴۹
کد خبر: ۱۲۳۲۶۸۲
انهدام باند سارقان منزل در قزوین
جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری و انهدام باند 4 نفره سارقان منزل در قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سرهنگ داود عبدالمالکی در این باره اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و ایجاد نارضایتی عمومی در استان، بلافاصله کارگروه ویژه ای از کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی تشکیل و بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت. 

وی افزود: کارآگاهان با اقدامات اطلاعاتی و استفاده از شگردهای پلیسی محل هایی که مورد سرقت قرار گرفته بود را مورد بررسی قرار داده و هویت سارقان را شناسایی کردند. 

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: پس از شناسایی سارقان، اقدامات برای دستگیری آن ها به صورت شبانه روزی آغاز شد، که طی رصدهای انجام شده مشخص شد سارقان حین ارتکاب جرم در استان تهران مورد تعقیب قرار گرفته و دستگیر شدند. 

سرهنگ عبدالمالکی اضافه کرد: با هماهنگی قضائی متهمان به پلیس آگاهی قزوین منتقل که در تحقیقات پلیسی و مواجهه با مدارک و مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده و به 30 فقره سرقت در استان قزوین اقرار کردند.

این مقام انتظامی در پایان با اشار به اینکه برابر نظر کارشناسان مربوطه ارزش ریالی اقلامی که مورد سرقت قرار گرفته حدود 40 میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شدند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز