رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین:

رفع موانع تولید و تحقق اقتصاد مقاومتی، راهکار برون رفت از مشکلات است

۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۱۷:۲۰:۵۱
کد خبر: ۱۲۳۴۳۸۳
رفع موانع تولید و تحقق اقتصاد مقاومتی، راهکار برون رفت از مشکلات است
رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع موانع تولید و اجرای اقتصاد مقاومتی راهکار برون رفت از مشکلات کنونی کشور است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جشنواره شهید رجایی با شعار توسعه دولت الکترونیک و ارتقای فرهنگ سازمانی با هدف افزایش شفافیت، پاسخگویی و کارآمدی برای معرفی دستگاههای اجرایی برتر روز پنجشنبه در استانداری قزوین برگزار شد.

در این جشنواره که هدایت الله جمالی پور استاندار، حجت الاسلام ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران، روح الله عباسپور رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین، ابوالفضل یاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، حبیبی معاون سیاسی امنیتی و رقیه نانگیر معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و مدیران دستگاههای اجرایی حضور داشتند از 26 دستگاه اجرایی برتر تجلیل شد.

روح الله عباسپور در این جشواره اظهارداشت: از تلاش استاندار قزوین که با شناخت کافی از حوزه کاری خود و ارتباطات موثری که دارند توانسته اند فعالیت های ارزشمندی داشته باشند تشکر می کنیم.

image_2021_9_16-14_8_58_638_R6U

وی اضافه کرد: با پیگیری استاندار و مجمع نمایندگان شاهد سه برابر شدن بودجه استان و 10 برابر شدن بودجه محرومیت زدایی هستیم و با ارتباطات خوبی که استاندار دارند ایشان محور خدمات دولت شده اند.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین بیان کرد: ۵ هزار میلیارد تومان با کمک سرمایه گداری خارجی برای ساخت کارخانه خودروسازی سرمایه گذاری خواهد شد و ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای آبرسانی هزینه می شود که از اتفاقات بزرگ در استان است.

وی اظهارداشت: سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد تومانی در حوزه سلامت برای احداث بیمارستانهای 700 و 1000 تختخوابی از دیگر کارهای ارزشمندی است که می تواند نیازهای درمانی استان را جوابگو باشد و رضایت مردم را جلب کند.

عباسپور بیان کرد: وضعیت اشتغال نیروهای کاردانی در استان مناسب است و باید برای اشتغال دانشجویان تحصیلات تکمیلی اقدام کنیم.

وی اظهارداشت: علیرغم تحریم و شرایط اقتصادی علاقه به سرمایه گذاری در استان بیشتر شده و ۷۰ هکتار زمین در حکیمیه اختصاص داده شده و امروز برای توسعه صنعتی با کمبود زمین مواجهیم.

نماینده بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: البته در کشور در حوزه اقتصاد و اشتغال مشکلاتی داریم و کاهش ارزش پول ملی، نوسان قیمت ارز و تورم مشکل ساز شده اما در این شرایط خدمات همین مدیران ارزشمند است.

عباسپور اظهارداشت: امروز وقتی به روستاها می رویم خواسته های مردم تغییر کرده و مهمترین مطالبات آنها اینترنت پرسرعت و پد بالگرد است که نشان می دهد به واسطه همین خدمتگزاران نظام کارهای خوبی در حوزه زیرساخت، ارتباطات، تسهیلات گاز، آب و برق انجام شده است.

وی گفت: کشور هنوز مشکلاتی دارد و با موانع تولید مواجهیم و اگر بخواهیم تحریم را دور بزنیم باید تولید را جدی بگیریم و موانع را از راه برداریم و اقتصاد مقاومتی را پیاده کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین افزود: باید شعار سال را پیاده کنیم و مجلس در قانون گذاری برای تسهیل در فضای کسب و کار آماده اقدام است. 

وی بیان کرد: این که در میان ۱۹۰ کشوردر فضای کسب و کار جایگاه ۱۲۷ داریم اصلا خوب نیست و باید در شکستن انحصار قدم جدی برداریم و اقدامات جهادی را رویکرد اصلی کار خود قرار دهیم.

image_2021_9_16-17_15_39_220_Apm

عباسپور گفت: در حوزه منابع طبیعی، امور اراضی، محیط زیست مشکلاتی داریم که باید آنها را برطرف کنیم و در اصلاح قوانین جدی باشیم تا وعده دولت محقق شود.

نماینده بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر مدیریت جهادی نباشد و مدیران ما شجاعت لازم را نداشته باشند شعار دولت محقق نمی شود.

اسماعیلی

وی اضافه کرد: توسعه دولت الکترونیک بهترین راهکار برای مبارزه با فساد است و توسعه شبکه ملی اطلاعات هم در دستور کار است تا در مدت سه سال عملیاتی شود و تلاش می کنیم با توسعه سامانه هوشمند قیمت ها را نیز کنترل کنیم.

در این جشنواره از 26 دستگاه اجرایی برتر تجلیل شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز