عباسپور در گفتگو با خبرگزاری برنا:

مجمع نمایندگان سردار عراقی را به عنوان استاندار قزوین پیشنهاد داده است

۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۲۱:۳۲:۲۳
کد خبر: ۱۲۳۴۴۲۳
مجمع نمایندگان سردار عراقی را به عنوان استاندار قزوین پیشنهاد داده است
رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: مجمع نمایندگان استان «سردار عراقی» را به عنوان گزینه پیشنهادی برای تصدی استانداری قزوین معرفی کرده و منتظر نظر نهایی وزیر کشور در این زمینه هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ روح اله عباسپور نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین در خصوص معرفی استاندار قزوین گفت: فرآیند انتخاب استانداران در وزارت کشور آغاز شده و تاکنون چند استاندار نیز معرفی شده است و این روند تا تعیین تکلیف همه استانها ادامه دارد.

وی افزود: آقای وحیدی وزیر محترم کشور تاکید کرده ا ند که تمام امور استان ها از جمله انتخاب استاندار با مشورت مجمع نمایندگان مردم در مجلس انجام خواهد شد. 

عباسپور بیان کرد: در راستای ارایه نظر مشورتی از سوی مجمع نمایندگان استان، سردار عبداله عراقی را به عنوان گزینه مورد نظر برای استانداری قزوین به وزارت کشور معرفی کرده ایم.

عباسپور در خصوص ویژگی و معیارهای معرفی سردار عراقی به عنوان استاندار پیشنهادی استان قزوین یادآورشد:  سردار عراقی در استان قزوین  و بین گروه های مختلف مردمی از مقبولیت و محبوبیت بسیار بالایی برخودار است و به نظر می رسد که حضور ایشان می تواند انسجام، وحدت وهمدلی در استان قزوین را بین گروه های مختلف تقویت کند.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: سردارعراقی از قدرت مدیریت بالایی در زمان جنگ برخوردار بود و از خود این شایستگی را نشان داده که وقتی در سخت ترین شرایط می تواند اداره امور را انجام دهد حتما در شرایط عادی وضعیت بهتری خواهد داشت.

وی اضافه کرد: سردار عراقی به شایستگی نشان داده از تجربه کار اجرایی در سطح ملی نیز برخودار است و می تواند برای استان ما شخصیت مناسبی باشد.

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای در خصوص زمان معرفی استاندار جدید استان قزوین گفت: با توجه به اینکه وزارت کشور از مجمع نمایندگان نظر مشورتی خواسته ما نیز با توجه به شرایط استان سردار عراقی را به عنوان گزینه معرفی کرده ایم و در زمینه اینکه آیا گزینه پیشنهادی نمایندگان مورد قبول قرار می گیرد یا خیر و این که چه زمانی استاندار معرفی می شود از وظایف و اختیارت وزارت کشور است و ما هم منتظر اعلام نظر و تصمیم وزارت کشور در خصوص معرفی استاندار هستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز