نماینده تام الاختیار دانشگاه علوم پزشکی در آزمون صلاحیت حرفه ای:

۲۳۴ نفر در آزمون صلاحیت پرستاری استان قزوین شرکت کردند

۱۴۰۰/۰۶/۲۷ - ۰۹:۳۲:۳۳
کد خبر: ۱۲۳۴۸۱۳
۲۳۴ نفر در آزمون صلاحیت پرستاری استان قزوین شرکت کردند
نماینده تام الاختیار دانشگاه علوم پزشکی در آزمون صلاحیت پرستاری گفت: در آزمون امسال 234 نفر در رشته های پرستاری، هوشبری و اتاق عمل شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛  لیلی یکه فلاح در خصوص آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاری در دانشگاه علوم پزشکی قزوین اظهارداشت: آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران همزمان با سراسر کشور در دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد.

وی افزود: در این آزمون 234 نفر از گروههای رشته پرستاری، هوشبری، اتاق عمل شرکت کردند که امسال دو رشته هوشبری و اتاق عمل هم به رشته های سال قبل اضافه شد.

یکه فلاح تصریح کرد: در آزمون امسال 193 نفر در رشته پرستاری، 15 نفر در رشته هوشبری و 26 نفر در رشته اتاق عمل در مقطع کارشناسی شرکت کردند.

یکه فلاح 2

وی اظهارداشت: در سال گذشته 380 نفر در این آزمون شرکت کردند و امسال کاهش افراد به دلیل این است که برخی که تایید  صلاحیت می گیرند در سال بعد نیازی به شرکت در آزمون ندارند و معمولا هر سال تعداد شرکت کنندگان کمتر می شود.

نتایج آزمون آبان ماه اعلام می شود

نماینده تام الاختیار دانشگاه علوم پزشکی در آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاری استان قزوین یادآورشد: نتایج نهایی این آزمون در آبان ماه از طریق سازمان سنجش اعلام خواهد شد و بعد از اعلام نتایج و دریافت مدارک لازم از سوی معاونت درمان وزارتخانه گواهی صلاحیت حرفه ای برای شرکت کنندگان پذیرفته شده صادر می شود.

پرستاری 2

یکه فلاح اضافه کرد: داشتن مدرک صلاحیت حرفه ای برای استخدام گروههای فعال در رشته های پرستاری، هوشبری و اتاق عمل و ارتقا جایگاه آنها نیز بسیار تاثیرگذار است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز