معاون امور جوانان اداره ورزش و جوانان استان قزوین:

قدردان مدافعان سلامت و کادر درمانی در دوران کرونا هستیم

۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۲:۳۰:۵۲
کد خبر: ۱۲۳۸۷۸۰
قدردان مدافعان سلامت و کادر درمانی در دوران کرونا هستیم
معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: قدردان حماسه آفرینی کادر درمانی و مدافعان سلامت در دوران کرونا هستیم و تجلیل از آنها را رسالت خود می دانیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به مناسبت هفته دفاع مقدس مراسم تجلیل از زوجین فداکار کادر درمان و مدافعان سلامت روز یکشنبه با حضور عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین، دکتر مدبر رئیس هییت پزشکی ورزشی،  علی لطفی معاون جوانان اداره ورزش، سرهنگ لشکری رئیس بسیج ورزشکاران و تعدادی از  زوجین کادر درمانی در محل نمایشگاه بین المللی استان قزوین برگزار شد.

555555

علی لطفی در این مراسم اظهار داشت: از ابتدای انتشار ویروس کرونا مدافعان سلامت و کادر بهداشتی و درمانی حماسه آفریدند و با به خطر انداختن سلامت خود موجب شدند تا سلامت دیگران تامین شود.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین تصریح کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و ایثار رزمندگانی است که افتخار آفریدند و امروز نیز در نبردی دیگر شاهد ایثار انسانهایی هستیم که شاید به دلیل تحریم در سختی بیشتری هستند و با خلق حماسه خدمتی ماندگار را ثبت کردند.

0000000

لطفی گفت: شما با دشمنی نامرئی روبرو بودید که ویروسی مهلک و مرگ آور بود و در این ایام تعدادی از کادر درمانی نیز به شهادت رسیدند و نامشان در تقویم ایثارگران کشور به یادگار ماند. 

وی اضافه کرد: تجلیل از مدافعان سلامت وظیفه ای اخلاقی است و امیدواریم این حرکت بتواند انگیزه خدمت رسانی در مجموعه کادر درمانی را تقویت کرده و روحیه ایثار را در جامعه نشر دهد.

لطفی یادآورشد: امسال در دو نوبت از سوی اداره ورزش و جوانان از 23 زوج کادر درمانی و مدافعان سلامت تجلیل شد و این روند تا پایان سال هم ادامه خواهد داشت.

88888888

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزروین همچنین از تلاش دکتر نامدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، معاونان و دکتر مهرعلیان برای انجام تست های ورزشی و دکتر مدبر تقدیر کرد.

تجلیل 1

در این مراسم از ۱۰ زوج کادر درمانی و بهداشتی و مدافعان سلامت قزوین تجلیل شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز