رئیس کل دادگستری استان قزوین:

رعایت قانون و صیانت از بیت المال در دستگاه قضایی با جدیت دنبال می شود

۱۴۰۰/۰۷/۱۹ - ۱۲:۱۸:۱۴
کد خبر: ۱۲۴۵۱۸۶
رعایت قانون و صیانت از بیت المال در دستگاه قضایی با جدیت دنبال می شود
رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: رعایت قانون و صیانت از بیت المال و حمایت از مدیران پرتلاش و متعهد را در دستگاه قضایی با جدیت دنبال می کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی شعبانی روز دوشنبه در دیدار با مدیران صنعت آب و برق استان قزوین که در دادگستری قزوین برگزار شد، اظهارداشت: صیانت از بیت المال و رعایت قانون باید در همه احوال توسط مردم و مدیران مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی اضافه کرد: باید مراقب باشیم با حفاظت از اموال دولت و مردم دچار هزینه های سنگین نشویم و با سوء استفاده کنندگان و متخلفان در هر موقعیت نیز برخورد جدی صورت گیرد.

شعبانی تصریح کرد: رویکرد ما این است از مدیرانی که متعهدانه تلاش می کنند حمایت کنیم و با اطلاع از اهمیت و حساسیت موضوع صنعت آب و برق حتما باید از شما مدیران که در تامین انرژی و آب مورد نیاز بخش های مختلف استان تلاش می کنید پشتیبانی کنیم تا کارها به سرانجام برسد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین یادآورشد: ملاک همه کارها برای ما قانون است و اگر همه به آن اهمیت دهند و هر چیزی جای خود قرار گیرد کشور گلستان می شود و از آسیب ها در امان خواهیم بود.

شعبانی 44

شعبانی اضافه کرد: مدیران باید مراقب باشند تا از مسیر قانون خارج نشوند زیرا ما در دستگاه قضا به اجرای قانون ملزم هستیم تا هزینه ای به نظام تحمیل نشود.

وی با اشاره به دقت در تشکیل پرونده برای مدیران از سوی دستگاههای نظارتی اظهارداشت: حتما ما هم دغدغه داریم که حتی المقدور از تشکیل پرونده در دستگاه قضا از سوی بازرسان و دستگاههای نظارتی جلوگیری شود زیرا هم استرس زاست و هم انگیزه مدیران را برای ادامه کار کاهش می دهد البته برخورد با متخلف در همه حال جدی است اما این کار باید با دقت و نگاه تخصصی صورت گیرد تا شبهه ای ایجاد نشود.

شعبانی گفت: آمادگی داریم در نشست های تخصصی با حضور مدیران صنعت آب و برق و دستگاههای نظارتی و بازرسی شناخت بیشتری از اهمیت و حساسیت و ویژگی کار شما در صنعت آب و برق داشته باشیم و با سعه صدر با مشکلات ایجاد شده برخورد کنیم تا کسی زیر سوال نرود و بیت المال نیز حفظ شود.

وی بیان کرد: مطالبات صنعت آب و برق از بخش خصوصی، دولت و مردم حتما نوعی بیت المال است و ما در کنار حمایت از تولید باید به گونه ای رفتار کنیم تا هم حقوق دولت و شرکت های آب و برق داده شود و هم تولید را متوقف نکنیم.

شعبانی 2

رئیس کل دادگستری استان قزروین یادآورشد: مقابله با انشعاب غیر مجاز آب و برق که می تواند حق دیگران را ضایع کرده و موجب محروم شدن عده دیگری از شهروندان شود باید با جدیت برخورد شود تا از تخلف در این زمینه جلوگیری کنیم.

وی اضافه کرد: در بستن چاههای غیر مجاز، تغییر کاربری، تجاوز و تعرض به حریم رودخانه ها جدی هستیم و با حمایت از مدیران پر تلاش صنعت آب و برق کمک خواهیم کرد تا در خدمت رسانی به مردم دچار تاخیر و آسیب نشوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز