رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین:

۲ تن و ۲۰۰ کیلو انواع مواد مخدر در قزوین کشف شد

۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۰:۲۵:۲۱
کد خبر: ۱۲۴۵۵۹۴
۲ تن  و ۲۰۰ کیلو انواع مواد مخدر در قزوین کشف شد
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین گفت: در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۰ بیش از 2 تن و200 کیلو انواع مواد مخدر در استان قزوین کشف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سرهنگ فرهاد علی بیگی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی در این باره اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر، توزیع کنندگان،جمع آوری مصرف کنندگان و معتادین متجاهر، ۲۴۹ طرح مقابله ای در سطح استان اجرا شده است . 

وی تصریح کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر در قالب طرح و اقدامات اطلاعاتی برای پیشگیری و مبارزه توانسته در شش ماهه نخست امسال 2 هزار و 377 نفر قاچاقچی، حمل کننده و توزیع کننده دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده است.

علی بیگی افزود: برخی از معتادین و مصرف کننده ها به کمپ ماده ۱۵ که اختیاری بوده معرفی شده تا بتوانند مراحل درمان را طی کنند و به آغوش خانواده باز گردند، معتادین متجاهر و کارتن خواب نیز به کمپ ماده ۱۶ که اجباری بوده بر می گردند تا کار درمان و پیشگیری آنان انجام شود.

وی در پایان افزود: با کمک شورای هماهنگی مواد مخدر استان قزوین، شرکت هایی که تولیدات شیمیایی خاص دارند به طور مداوم تحت نظارت و بازرسی قرار می گیرند تا تولیدات آنها به سمت مواد مخدر منحرف نشوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز