آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۳ آبان ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۳:۵۱:۱۴
کد خبر: ۱۲۵۱۶۱۶
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۳ آبان ۱۴۰۰
دبیر ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: در بیست و چهار ساعت گذشته چهار بیمار بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در استان قزوین جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی فخار سلیمانی در خصوص آخرین وضعیت بیماران کرونایی در استان اظهارداشت: در بیست و چهار ساعت گذشته 59 بیمار دیگر با ابتلا به کرونا در بیمارستانهای استان قزوین بستری شدند.

وی افزود: در این مدت متاسفانه ویروس کرونا در استان موجب فوت چهار نفر در استان قزوین شد و تعداد افراد بستری در استان به 312 نفر رسیده است.

دبیر ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی قزوین یادآورشد: موارد قطعی و ابتلا به کرونا در استان در مدت یاد شده 135نفر و بیماران بدحال نیز 17 نفر گزارش شده است.

به گفته فخار سلیمانی در بیست و چهار ساعت گذشته با کمک کادر درمانی و پزشکی تعداد 48 نفر از بیماران پس از بهبودی از بیمارستانها ترخیص شدند.

وی اظهارداشت: از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون 42 هزار و 54 نفر از بیماران مبتلا به کرونا دربیمارستانهای استان قزوین بستری شدند  و تعداد فوتی ها نیز دو هزار و 548نفر ثبت شده است.

 دبیر ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین درخصوص آخرین وضعیت واکسیناسیون دراستان هم تصریح کرد: پوشش واکسیناسیون افراد زیر 18 سال در استان 69.46 درصد و نوبت اول بالای 18 سال تاکنون 84.56 درصد جمعیت بالای 18 سال و 54.78 درصد دو نوبت این جمعیت واکسینه شده اند.

وی اضافه کرد: مجموع واکسیناسیون انجام شده در استان یک میلیون و 387 هزار و 672 دز ثبت شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز