رئیس پلیس امنیت اقتصادی قزوین خبر داد:

کشف بیش از۱۴ هزار ماسک غیرمجاز در قزوین

۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۰:۰۳:۴۶
کد خبر: ۱۲۵۲۰۸۳
کشف بیش از۱۴ هزار ماسک غیرمجاز در قزوین
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین از کشف 14 هزار و 200 عدد ماسک غیرمجاز از یک کارگاه تولیدی غیر بهداشتی در قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سرهنگ مهدی حاجیان راد در این باره اظهار کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر تولید ماسک غیر بهداشتی در یک کارگاه غیر مجاز در یکی از محلات شهرقزوین  پیگیری موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت. 

وی تصریح کرد: ماموران پس تحقیق و اطمینان از صحت خبر با هماهنگی مقام قضائی به همراه کارشناس اداره صمت و اداره غذا و دارو به کارگاه مورد نظر اعزام و در بازرسی از این کارگاه تولیدی، 14 هزار و200  عدد ماسک غیرمجاز کشف کردند. 

وی با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه خاطرنشان کرد: کارگاه تولیدی پلمب و ماسک های کشف شده به همراه مالک کارگاه برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد. 

سرهنگ حاجیان راد اظهار کرد: امنیت و سلامت شهروندان، همواره خط قرمز پلیس است و شهروندان می توانند در صورت مواجهه با موارد مشکوک در زمینه تهیه و توزیع اقلام بهداشتی غیرمجاز، از طریق تماس با مرکز فوریت های 110 موضوع را به پلیس اطلاع دهند تا در کوتاه ترین زمان ممکن، برخورد قانونی با متخلفان صورت پذیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز