رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین:

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۴ آبان ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۱:۴۱:۰۸
کد خبر: ۱۲۵۲۱۳۴
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۴ آبان ۱۴۰۰
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: در بیست و چهار ساعت گذشته 67 بیمار جدید با ابتلا به کرونا در بیمارستانهای استان قزوین بستری شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ پیمان نامدار در این باره اظهارداشت: در بیست و چهار ساعت گذشته با ابتلای 67 بیمار جدید در حال حاضر 318 بیمار کرونایی در استان بستری هستند.

وی با بیان اینکه همچنین در این مدت یک بیمار کرونایی فوت کرده است، تصریح کرد: موارد قطعی ابتلا به کرونا در این مدت 233 نفر و بیماران بدحال نیز 19 نفر بوده که در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین یادآورشد: با کمک کادر درمانی در این مدت 51 تن از بیماران پس از بهبودی از بیمارستان های استان ترخیص شدند.

وی بیان کرد: از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون 42 هزار و 121 نفر در بیمارستنانهای استان بستری شدند و تعدادفوتی های استان نیز به  دو هزار و 549  نفر رسید.

نامدار افزود: موارد قطعی ابتلا به ویروس کرونا تاکنون 118 هزار و 807 نفر و موارد محتمل و مشکوک 19 هزار و 923 نفر و تعداد ترخیص شدگان نیز 33 هزار و 430 نفر گزارش شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استاتن قزوین اظهارداشت: وضعیت واکسیناسیون نوبت اول افراد زیر 18 سال در استان 78.38 درصد و بالای 18 سال به 85 درصد رسیده است.

به گفته نامدار همچنین میزان کل واکسیناسیون افراد بالای 18 سال در دو نوبت 56.16 درصد است.

وی اضافه کرد: در استان قزوین تاکنون یک میلیون و 407 هزارو 294 نوبت واکسیناسیون انجام شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز